SimonJ Skrivet 29 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 Det kommer till xbox360 och ps3 också har jag för mig Ja helt rätt, det kommer till 360 och PS3 också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 29 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 Ja helt rätt, det kommer till 360 och PS3 också. Nice! Frågan är om det kommer säljas i Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 29 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 Nice! Frågan är om det kommer säljas i Sverige. Det tror jag nog, RWS har ju lovat att det inte kommer att vara lika våldsamt som tvåan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 Nice! Frågan är om det kommer säljas i Sverige. Har förbokat på webbhallen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 29 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 Har förbokat på webbhallen Samma här! Vad har du bokat det till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 Samma här! Vad har du bokat det till? Till pc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 29 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 Till pc Okej, jag glömde att din PS3 var död. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 29 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 Köpte du inte tvåan heller? Nej nej, herregud. Sånna här spel betalar man inte för. Man njuter bara av dess totala hjärndödhet. Pengar lägger man på bra grejer, som GTA-serien eller Battlefield-serien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 29 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 Nej nej, herregud. Sånna här spel betalar man inte för. Man njuter bara av dess totala hjärndödhet. Pengar lägger man på bra grejer, som GTA-serien eller Battlefield-serien. Haha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 29 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 Fan va kasst att spelet ska vara i third person. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 29 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 (redigerad) Fan va kasst att spelet ska vara i third person. Varför tror du det? EDIT: 700 Posts! Snart 1000! Redigerad 29 januari, 2009 av SimonJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 29 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 (redigerad) Varför tror du det? I third person så känns spelet inte lika "gore" som 2:an. Och så tar dem och gör spelet mindre blodigt, postal utan gore är bara ett tråkigt spel. Vem fan vill gå runt och köpa mjölk från affären?? [youtube-old]3BTYtgrcqK0[/youtube-old] ser så dåligt ut Vafan ska dom använda source engine för? .... Redigerad 29 januari, 2009 av Skotten_31 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 29 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 I third person så känns spelet inte lika "gorigt" som 2:an. Och så tar dem och gör spelet mindre blodigt, postal utan gore är bara ett tråkigt spel. Vem fan vill gå runt och köpa mjölk från affären?? Det kommer nog inte vara brist på "Blood And Gore" bara för att dom gör spelet mindre blodigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 29 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 Blev det inte ändrat så att spelet endast ska släppas till PC och X360? Har för mig att det var snack om det i förra tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 29 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 Blev det inte ändrat så att spelet endast ska släppas till PC och X360? Har för mig att det var snack om det i förra tråden. Nej, vad jag vet så kom nyheten om att det ska släppas till PS3 ganska nyligen. Eller har jag fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 29 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 (redigerad) Blev det inte ändrat så att spelet endast ska släppas till PC och X360? Har för mig att det var snack om det i förra tråden. Har för mig de gick ut med en announcement förut om att PS3 porten kommer lite senare bara. EDIT: Såg just trailern Skotten postade. Ser ju fan ut som om man glider fram Redigerad 29 januari, 2009 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 29 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 (redigerad) Vafan ska dom använda source engine för? .... Vad fan? AI är stendum. Edit: Såg att spelet var pre-alpha och att videon var från september, det ser nog lite bättre ut nu. Redigerad 29 januari, 2009 av Grumpy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 29 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 Måste bara fråga, killen som spelar i filmen eller snackar, är det spelskaparen typ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 29 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 Måste bara fråga, killen som spelar i filmen eller snackar, är det spelskaparen typ? Vince Desi är väl spelskaparen? I sånna fall så är det inte spelskaparen som talar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 29 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 Måste bara fråga, killen som spelar i filmen eller snackar, är det spelskaparen typ? Jag tror att det är en Video-recensent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts