Jacker Skrivet 26 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2009 Pretty cool stuff... Måste se igen imorrn när jag är vaken och kan hänga med ordentligt. http://www.break.com/index/how-to-imagine-...-dimension.html Ger detta en egen tråd eftersom det är intressant och kan spawna bra diskussioner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 26 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2009 Förstod ungefär fram till dimension 5-6, sen gick det utför. Fyfan vad rörigt, men samtidigt väldigt intressant. Är inte direkt vaken nu heller, tittar igen imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 26 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2009 Jo, den är cool. Fast enligt andra källor (strängteorin?) finns det 11. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 26 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2009 Jo, den är cool. Fast enligt andra källor (strängteorin?) finns det 11. Det nämns på slutet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2009 Det är häftigt, men helt omöjligt att försöka föreställa sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 30 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2009 (redigerad) Trevlig video, sett den förut, fast det är fortfarande svårt att föreställa sig, men jag har en idé som jag tycker funkar bra, men det blir väldigt rörigt vid runt 5-6. Redigerad 30 januari, 2009 av saffecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 30 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2009 Det är dock inte så jättesvårt om man målar upp det framför sig. Tänk er bara olika vägar tiden kan ta beroende på vad som har hänt, händer och kommer hända. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts