tomaten Skrivet 25 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2009 Hallå hallå! Jag undrar en sak eller två saker. Det första jag undrar övr är att varför går det inte ringa till kate efter det att man klarat av storyn, för när jag gör det jämt så tutar det upptaget. Sen det andra jag undrar över är det med Love meet när man åker till ett internet - café så kan man ju gå in på nån kärleks sid, så undrar om et går att dejta via den sidan. Så har ni några svar så skrev det gärna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 25 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2009 (redigerad) Vilket slut fick du? --- Om du går in på en profil och klickar på DATE, så kommer du så småningom få ett mail med svar. Redigerad 25 januari, 2009 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Omikron Skrivet 27 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2009 1. Om man väljer att göra dealen blir Kate sur på Niko och vill ta avstånd från honom, och om man väljer att ta hämnd dör hon på bröllopet. 2. Ja, det går att dejta via love-meet.net men det är få tjejer man kan träffa där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 1 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2009 Ja, det går att dejta via love-meet.net men det är få tjejer man kan träffa där. Lite synd egentligen. Finns ju liksom snyggare brudar där än Kiki Jenkins Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts