redoid Skrivet 25 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2009 (redigerad) Hej, Idag när jag hade klippt färdigt en liten teaser i Premiere som jag jobbar på så skulle jag lägga till "The final touch" i Adobes After Effects CS4, vilket slutade i timmar av desperata försök till att få igång programmet i fråga. Nu till saken, varje gång jag startar upp programmet så står det något i stil med "Sorry, the program crashed and you may want to contact us blablabla" Felkoden var iallfall 00 :: 42. Jag satt i timmar med att försöka få igång det utan framgång. Nu Efter att jag avinstallerat programmet står det bara när jag försöker installera det att jag ska installera med de "originella mediefilerna" vilket är det jag gör. Skulle äga ifall ni kunde hjälpa mig då jag suttit i ~ 5-6 timmar med att försöka fixa problemet. Tilläggas bör att jag använder Vista 32bit Peace out damn, ingen? Redigerad 26 januari, 2009 av redoid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 29 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 Du borde hitta lösningen genom att googla felkoden. Do so. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redoid Skrivet 30 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2009 Du borde hitta lösningen genom att googla felkoden. Do so. Jag satt i cirka fem-sex timmar, nog fasen har jag lusläst google på det. Inte ett enda svar som fungerade där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 31 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2009 Jag satt i cirka fem-sex timmar, nog fasen har jag lusläst google på det. Inte ett enda svar som fungerade där. Installera om eller ladda hem en ny version och testa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 31 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2009 Testa att köra som admin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2009 köp, noobjävel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redoid Skrivet 1 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2009 (redigerad) Det går inte ens att installera skiten, jag kör på CS3 som verkar vara vista-stabil. Redigerad 1 februari, 2009 av redoid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts