emo Skrivet 25 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2009 Nu när jag har börjat studera igen och jag inte längre har en dator (pga av flytt och datorn var egentligen inte min från första början) så hade jag tänkt mig köpa en dator om nästa månad. Jag vill ju ha något vettigt för en studerande men samtidigt så gillar jag ju att spela spel, lyssna på musik och kolla film. Så om någon kan informera mig om en dator som kan klara av min behov inom studerandet, spel (den ska klara den nya generationen spel)/musik/film så skulle jag vara tacksam men om ni även kan informera om delar så man kanske kan bygga ihop en egen skulle också vara sweet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 25 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2009 (redigerad) Prisklass? Redigerad 25 januari, 2009 av Hew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 25 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2009 Prisklass? Hm, jag skulle kunna sträcka mig till max 15.000. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 28 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2009 (redigerad) Hm, jag skulle kunna sträcka mig till max 15.000. Har du kollat upp Dell XPS? Om du kikar här. Hade jag bara haft pengar så hade jag nog beställt ganska med en gång Redigerad 28 januari, 2009 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts