Alle090 Skrivet 26 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2009 (redigerad) Vill också ha f###in nyckel! Alle, hur flyter det? Jag blåste och flåste tills huset fall ner och sedan gav en gris mig en kod... Spelet flyter på otroligt bra faktiskt, underbar grafik och härlig miljö. Men jagandet kan gå på nerverna när hjortjävlarna springer runt i ringar Nu finns det ju inte så mycket att maxxa men jag kör ALLT på högsta (även AA '16' och MQAA '4') _:Mina Spec:_ 9600 GT Q9300 @ 3.0 ghz 4 gb ram Windows Vista x64 Riktigt grymt, men krävande för syket EDIT: NYYYYyyyYYYyYS SIIIIIDDDDDDDAAAAAAA FFS!!! OMFG!" !1 LOL OMFG!!! Redigerad 26 februari, 2009 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 26 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2009 Lyckades faktiskt med att skjuta en jäkel, dock visste jag inte att jag hade träffat, så jag sprang ju runt och letade på nytt. Riktigt jobbigt att hitta dem, inte så svårt att leta upp spår osv, men att hitta dem kan ta en evighet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 26 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2009 (redigerad) Lyckades faktiskt med att skjuta en jäkel, dock visste jag inte att jag hade träffat, så jag sprang ju runt och letade på nytt. Riktigt jobbigt att hitta dem, inte så svårt att leta upp spår osv, men att hitta dem kan ta en evighet. Ungefär som riktig jakt då lol. Redigerad 26 februari, 2009 av Mordos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 27 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2009 Håller på att installera. Slurp gav mig en beta nyckel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 27 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2009 Håller på att installera. Slurp gav mig en beta nyckel. Du vet inte om Slurp har flera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 27 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2009 Du vet inte om Slurp har flera? i do have one more. :yes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 27 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2009 i do have one more. :yes: Okej, tack för att jag fick den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 27 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2009 Satan, jag blir sugen när jag ser bilder! Skulle ha reggat mig tidigare för invite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 27 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2009 Såååååå Fick en jävel idag men precis efter att ha "comfirmat kill" så skulle jag trycka printscreen, men då försvinner ASET!!! Så lärde jag mig hur man skaffade uppdrag så det var ut och jaga igen... När jag går ute på en stig så kommer ett as hoppandes framför mig, jag tar ju tillfället i akt och skjuter fanskapet men han blir bara skadad. Efter att det sprang ha 5 meter bort och sprang runt i ringar. Då sköt jag jäkel igen och han tuppade av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 27 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2009 Ding, ding, ding! Där kom min nyckel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 27 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2009 Pown, fällde min första. Inget bildbevis, dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 27 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2009 pwn! Fick precis min kod i mailen! Synd att jag ska iväg och repa, och hinner nog inte lira idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 27 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2009 Här har vi en liten film när jag dödade en. Hehe två skott i magen och sedan ramlade den ner och led lite... Såg lite sorgligt men som sagt, tur att det är ett spel http://www.youtube.com/watch?v=1WHRyeTyh6g http://pici.se/thumbs/t_TaZvyZGHR.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 27 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2009 (redigerad) OMFG!!! ENB Series! VS Här är 4 jävla AS, synd att jag missade Redigerad 27 februari, 2009 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 27 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2009 Sett två hittills, inte dödat något än >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 28 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2009 Jag har inte ens sätt en enda. lite synd för jag har följt spår som en galning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 28 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2009 Någon som har tips på de bästa tiderna att jaga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 28 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2009 Någon som har tips på de bästa tiderna att jaga? Joe Dirt och jag har kört five 'o clock rock, vilket har varit jäkligt effektivt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2009 Någon som har tips på de bästa tiderna att jaga? För att aldrig ha spelat så skulle jag vilja säga gryning/skymning. Detta är bara vad jag kan relatera från vanlig jakt och jag antar att detta spel ska vara någon slags simulator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 28 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2009 Kommer spelet att vara gratis när det släpps? Btw, någon som vill ge bort en betanyckel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts