Nik. Skrivet 6 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2009 Seegt, var ju jättepepp på detta lir. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 6 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2009 Åh, detta ser ju helt jävla awesome ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 13 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2009 Segt att de står att "ITS OPEN" men ändå så får man ingen beta. D: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 14 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2009 Segt att de står att "ITS OPEN" men ändå så får man ingen beta. D: Werd. Jak blir lédsen, det här ser ju skitkul ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 14 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2009 Jag vill, jag vill, jag vill!.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 24 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2009 Wii, fått min kod nu. Grafiken är sexy as hell. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 24 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2009 Fått VIP-code Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 24 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2009 Fått en VIP kod också Nu ska det spelas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 24 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2009 Vad heter era characters? (Nicknames, that is) "Trigger" här. (Fick ju komma på något klyftigt ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 24 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2009 Vad heter era characters? (Nicknames, that is) "Trigger" här. (Fick ju komma på något klyftigt ) Illousion, ofc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 24 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2009 Illousion, ofc u haz msg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 24 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2009 jag har inte fått vip code. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 24 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2009 jag har inte fått vip code. Inte jag heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 24 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2009 . . . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 25 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2009 Hur startar man missions? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 25 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2009 Hur startar man missions? Genom den där killen som du prata med först i spelet när du loggar in på hemsidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 25 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2009 Vad är det blåa strecket på Huntermate skärmen? Är det var djuren är eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 25 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2009 Vad är det blåa strecket på Huntermate skärmen? Är det var djuren är eller? Njaa, alltså, du ska ju leta reda på tracks, sen ska du ID'a dem med huntermate, så får du upp ringar, streck osv på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 26 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2009 Fick tag på beta nyckel.. FY FAN VA SÄXIGT!!! Hittade ett offer, men efter att ha RÅKAT avfyra ett felaktigt skott (precis jämte honom) så stängde jag av Teh prrof! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 26 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2009 (redigerad) Vill också ha f###in nyckel! Alle, hur flyter det? Redigerad 26 februari, 2009 av Ice Cube Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts