Renard Skrivet 24 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2009 Hej! Nu är det så att jag skaffat ny dator, och när jag kopplar min Ipod till datorn så säger Itunes att min Ipod bara kan vara kopplad till ett Itunesbibliotek åt gången. Den frågar om jag vill "radera Ipoden och synkronisera" Vad innebär det? Försvinner alla låtar från min Ipod eller förs de över till det nya Itunes biblioteket på min nya dator? Jag vill inte förlora alla låtar på min Ipod! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 24 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2009 Du har i princip två alternativ lite beroende på vad du vill; Behålla låtar på iPod men även ha dem på datorn. Lösning: Tredjepartsprogram som importerar hela din iPod. Behålla låtar på iPod men inte föra över till datorn, men samtidigt kunna lägga till nya och hantera musiken från iTunes. Lösning: Reg-haxx, du måste ha tillgång till datorn som känner igen din iPod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 24 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2009 Ok, hur importerar jag låtarna till datorn från min Ipod då? Har inte tillgång till min gamla dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 24 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2009 Det är bara att söka på Google, men ett exempel är http://www.copytrans.net/. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 24 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2009 Det funkade toppenfint ! Tack ska du ha! Mod kan låsa tråden nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2009 Hej! har en akut fråga. jag håller på att lägga in en massa filmer på min ipod. Jag fixar fram rätt format med ett program, startar itunes och väljer Arkiv---> Lägg till fil i bibliotek. Så komemr filmen in på min ipod. Men nu har jag plötsligt bara 15 gig kvar på c:!?!?!?!? Sparar itunes skiten på datorn med? Jag vill bara att den sparar på ipoden, den ska ge f*n i min hårddisk? Vart ser jag OM, den sparar på hårddisken och VART den i så fall sparar och HUR ser jag till att den INTE gör det nått mer? Tack//Vice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 4 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2009 Vice, när du gör om en fil till en annan blir det ju dubletter, dvs en .avi fil & en .mp4 fil. (eller vad formatet är) så, titta om du har många såna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2009 Vice, när du gör om en fil till en annan blir det ju dubletter, dvs en .avi fil & en .mp4 fil. (eller vad formatet är) så, titta om du har många såna.. Ja men sen när jag väljer mp4 filen verkar ju itune lägga in en säkerhetskopia? Har ju tatt bort alla andra avi filer. =/ Eller itunes gör inte så? Är det nått annat fel mby? Eh, eftersom det var korkat av mig så bjuder jag på det här... Kom på vad felet var. Jag tryckte ner en Harry potter film och en säsong av The Simspson. Trodde jag... Det var Boxset. 22 respektive 47 gig stora. Där av de förlorade 69 gigen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 20 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2009 När jag flyttar låtar direkt från mapparna på datorn in till ipoden brukar jag ofta få dubbletter och ibland tripplar, varför fan då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts