Jacker Skrivet 23 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2009 Yao, jag är nyfiken på om det finns något verktyg man kan ändra partitionsstorlek med. Helt enkelt. Så var det. Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 23 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2009 Acronis Disk Director Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 24 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2009 Acronis Disk Director Man tackar, det funkade bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 28 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2009 Man tackar, det funkade bra. Om jag får låna tråden lite, fungerar det även utan att behöva formatera om osv? Att man kan ändra bara sådär? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 28 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2009 (redigerad) Om jag får låna tråden lite, fungerar det även utan att behöva formatera om osv? Att man kan ändra bara sådär? I skolan har vi fått lära oss använda "Partition Magic", och med det behövde man inte formatera om diskarna. Antar att det är sammalikadant med detta. Lite extra godis är att vi använde oss av piratkopierad mjukvara. Redigerad 28 januari, 2009 av Mathias Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 28 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2009 I skolan har vi fått lära oss använda "Partition Magic", och med det behövde man inte formatera om diskarna. Antar att det är sammalikadant med detta. Lite extra godis är att vi använde oss av piratkopierad mjukvara. Partition Magic har jag använt, och blivit lärd att aldrig mer använda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 28 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2009 Vad är partition? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 28 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2009 Partition Magic har jag använt, och blivit lärd att aldrig mer använda. Ja tilläggas ska nog att det strulade en hel del, så jag rekommenderar det inte alls! Vad är partition? När man delar upp en hårddisk så att det på datorn ser ut som att du har flera. (Du sätter i en fysisk hårddisk i datorn, men du ser flera när du öppnar "den här datorn") Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 28 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2009 Om jag får låna tråden lite, fungerar det även utan att behöva formatera om osv? Att man kan ändra bara sådär? Yes, inga problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 28 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2009 Jag glömde tillägga att det är C: som ska partitioneras om. Vad jag läst så kan det ge allvarliga skador och leda till ominstallation och rubbet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts