SimonJ Skrivet 28 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2009 Det är inget riktigt GTAspel heller. Det är DLC. Ja det vet jag, men det kan väl i alla fall se ut som ett riktigt GTA-spel på utsidan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tryd3r Skrivet 28 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2009 Du vet att du måste ha spelet för att kunna spela TLAD va? Så då blir det 450kr+ (beror på hur billigt du kan hitta GTA IV) och 1600 MSP. Jajamen, jag sålde det till en kompis för 400 och ska köpa tillbaks det nu för 200:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 28 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2009 Ja det vet jag, men det kan väl i alla fall se ut som ett riktigt GTA-spel på utsidan! Varför? Dessutom så tycker jag att det gör det. Dom skulle ju kunnat behållit den väldigt tidiga boxarten, då det bara var en vit artwork av någon del av staden (eller någonting) med logon på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tryd3r Skrivet 31 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2009 http://www.gamespot.com/xbox360/action/gra...eatures;title;2 Det kommer bli sjukt kul, kan knappt vänta är så hypad:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 31 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2009 Det kommer bli sjukt kul, kan knappt vänta är så hypad:) Håller med till 100%!. En gammal nyhet, men ni som inte läst/sett det kanske är intresserade. Dem flesta stora GTA-Fansitesen har fått ett exklusivt screenshot var. http://www.thegtaplace.com/gta4/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 7 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2009 In case you didn't know. http://www.gametrailers.com/gametrailerstv_player.php?ep=48 Ahaaawesome! x 1000 x 1000 Vill inte vänta längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 7 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2009 (redigerad) Jag är inte hypad alls! Det är ju bara en DLC. Fast jag ska ju självklart köpa det. Redigerad 7 februari, 2009 av SimonJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 7 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2009 Jag är inte hypad alls! Det är ju bara en DLC. Fast jag ska ju självklart köpa det. Bara en dlc? Det är DLC, ja, men det är inte bara "en" DLC. Det är en helt ny story, och som det verkar, en hel del nya saker att göra. Dom säger ju att det är ungefär en tredjedel av vad GTA IV är, i storyline-tid. Med alla nya saker som kommer att finnas så kan man ju åka omkring i hundratals timmar till och bara ösa. Det är ju inte heller bara fristående episoder. Historian byggs ju ihop med storyn från GTA IV. Verkar helt sjukt bra enligt mig iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 7 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2009 Bara en dlc? Det är DLC, ja, men det är inte bara "en" DLC. Det är en helt ny story, och som det verkar, en hel del nya saker att göra. Dom säger ju att det är ungefär en tredjedel av vad GTA IV är, i storyline-tid. Med alla nya saker som kommer att finnas så kan man ju åka omkring i hundratals timmar till och bara ösa. Det är ju inte heller bara fristående episoder. Historian byggs ju ihop med storyn från GTA IV. Verkar helt sjukt bra enligt mig iaf. Det är ju egentligen fortfarande GTA IV, det känns mer som ett GTA IV med nya uppdrag eftersom det fortfarande är Liberty City det handlar om. Jag skulle nog ha en helt annan åsikt om spelet utspelade sig i till exempel Vice City eller vilken annan GTA-stad som helst. Det är så jag tycker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 7 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2009 Nu har ja inte vart med nåt om denna DLC. Vad är det för nya funktioner som kommer komma med? Och finns det landskap med som i San Andreas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 7 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2009 Nu har ja inte vart med nåt om denna DLC. Vad är det för nya funktioner som kommer komma med? Och finns det landskap med som i San Andreas? Tittade du inte på avsnittet av gametrailers tv som jag länkade till? Det utspelar sig i samma stad som GTA IV, Liberty City. Det är en helt ny story, som går längs med Niko's story, och vid vissa tillfällen möts, men det finns ingenting som pekar på att det direkt är samma tid hela tiden (att handlingarna går paralellt med varandra alltså). Nya minispel m.m. Tror att armbrytning är konfirmerat. Men kolla videon så ska du se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 7 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2009 Kommer vi PC ägare få detta DLC med? Eller kommer vi få andra DLC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 7 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2009 Kommer vi PC ägare få detta DLC med? Eller kommer vi få andra DLC? PC spelare kommer inte få någon DLC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yeahnisseboy Skrivet 7 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2009 Har inte hängt me så jättemycke i de här men kommer man kunna välja om man vill spela TLAD eller bara vanliga IV? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 7 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2009 Har inte hängt me så jättemycke i de här men kommer man kunna välja om man vill spela TLAD eller bara vanliga IV? Nope köper du TLAD kommer du aldrig mer kunna spela GTA IV. Jo självklart får du välja. När du laddat ner TLAD och startar GTA IV från skivan så kommer efter, eller innan laddningskärmen en meny där man får välja Grand Theft Auto: IV eller Grand Theft Auto: IV - The Lost and Damned Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 7 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2009 Allt hackar för mig när ja ska kolla på länken Fast jag har låtit det stagit i 3-5min ändå hackar det ibörjan och lite överallt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 7 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2009 Allt hackar för mig när ja ska kolla på länken Fast jag har låtit det stagit i 3-5min ändå hackar det ibörjan och lite överallt Weird. SD då? http://www.gametrailers.com/gametrailerstv...p;sd=1&ch=1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 7 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2009 Weird. SD då? http://www.gametrailers.com/gametrailerstv...p;sd=1&ch=1 Hackar den med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 7 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2009 Min Xbox är i tyskland och jag iArgentina när det släpps... vagina... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yoghurt Skrivet 12 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2009 Asså j*vla sk*t ! Varför kommer de inte till ps3 för ? Retards. Förr när jag hade första xbox fanns från början inte Gta till de men nu när jag har ps3 är det nästan omvänt iofs inte ett helt spel men ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts