VickeX Skrivet 22 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2009 Äntligen! Väntat i två dagar, eller egentligen mer, och nu är den här. Mysig nu info och några nya screens. http://www.gameplayer.com.au/gp_documents/...ned.aspx?Page=1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 22 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2009 Kul med lite ny info! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 22 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2009 Niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiice! Ska bli så jävla kul med lite nytt... och det kommer en episod till! AH! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gustavr Skrivet 23 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2009 Vet någon om det kommer något liknande till ps3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 23 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2009 Vet någon om det kommer något liknande till ps3? Det gör det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 23 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2009 Synd . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gustavr Skrivet 23 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2009 Vet någon varför de bara "satsar" på xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 23 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2009 Vet någon varför de bara "satsar" på xbox Microsoft gav Rockstar en jävla massa pengar för att de bara skulle lansera det till Xbox 360, vilket resulterade i att jag, och antagligen många andra, valde att köpa X360 framför PS3. Detta lönade sig då, vilket nu kommer att generera en jävla massa pengar när jag, och antagligen många andra väljer att köpa microsoftpoints för att kunna tanka spelet. KACHING!!!! $$$$$$$$ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hot dog Skrivet 23 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2009 Bah. Varför får inte PS3-användare Lost and Damned? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 23 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2009 Bah. Varför får inte PS3-användare Lost and Damned? Microsoft har pungat ut med cash för exklusiva rättigheter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 24 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hot dog Skrivet 26 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2009 Vet nån hur man startar Lost and Damned? Gör man det från GTA IV, kommer det upp en meny där man startar IV...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 26 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2009 Vet nån hur man startar Lost and Damned? Gör man det från GTA IV, kommer det upp en meny där man startar IV...? Bra fråga, tror inte det finns något svar på det än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dankojones Skrivet 27 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2009 Bah. Varför får inte PS3-användare Lost and Damned? PS3-folket får känna sig ägda, jag äger båda konsollerna så jag har allt på banan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hot dog Skrivet 27 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2009 PS3-folket får känna sig ägda, jag äger båda konsollerna så jag har allt på banan Jag har också PS3 (eller rättare sagt kommer köpa) men jag tycker synd om de som bara har PS3. Inget Lost and Damned? Vafan. ;_; Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 27 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2009 W00t http://www.rockstargames.com/thelostanddamned/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tryd3r Skrivet 28 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2009 Jag sålde mitt GTA IV för att jag tyckte att det finns för lite vapen och olika saker. Nu när det verkar finnas mer kommer jag köpa tillbaks det 1600 MSP är ett kap! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 28 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2009 Jag sålde mitt GTA IV för att jag tyckte att det finns för lite vapen och olika saker. Nu när det verkar finnas mer kommer jag köpa tillbaks det 1600 MSP är ett kap! Du vet att du måste ha spelet för att kunna spela TLAD va? Så då blir det 450kr+ (beror på hur billigt du kan hitta GTA IV) och 1600 MSP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 28 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2009 W00t http://www.rockstargames.com/thelostanddamned/ Det ska vara rutor med bilder på fodralet! Det där är inget riktigt GTA Fodral! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 28 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2009 Det ska vara rutor med bilder på fodralet! Det där är inget riktigt GTA Fodral! Det är inget riktigt GTAspel heller. Det är DLC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts