Humbug Skrivet 14 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2003 Kan du sluta härma mig?..Snälla... Jag tycker faktist att alla ska få använda den färg dom vill. Okej Funnylin det är ditt kännetecken men det var väl ändå inte du som uppfann färgen blå? Men om det var du som uppfann det så ska du få så mycket saft och tårta du vill av mig smaskens Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 15 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2003 Men blått syns bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 15 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2003 Men blått syns bäst Men tänk om alla skulle ha blått, de skulle se dumt ut! Jag känner ingen funnys poster pga att dom är blåa, mina för att dom är röööööda! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 15 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2003 Men tänk om alla skulle ha blått, de skulle se dumt ut! Jag känner ingen funnys poster pga att dom är blåa, mina för att dom är röööööda! Jo men dom andra färgerna är inte lika "fina" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 15 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2003 Jo men dom andra färgerna är inte lika "fina" Du kan själv välja en "fin" färg! Säg till Hultanis att han ska sätta in den, hos dig! Du tar iaf inte våra färger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 15 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2003 Du kan själv välja en "fin" färg! Säg till Hultanis att han ska sätta in den, hos dig! Du tar iaf inte våra färger! Då vill jag igenkännas som den med grön text Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 15 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2003 Då vill jag igenkännas som den med grön text Ovanligt i början, men vi vänjer oss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 15 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2003 Men Funnylin har ju haft blått så länge som jag kan minnas. Jag tycker du borde ta en annan färg... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 15 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2003 jag har orange Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blizz Skrivet 15 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2003 (redigerad) SLUTA SNACKA OUT OF TOPIC btw ja ska ha blå oxo ehhehe Redigerad 15 mars, 2003 av Blizz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 15 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2003 Hur gör man för att få sina posts i olika färger? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 15 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2003 (redigerad) Hur gör man för att få sina posts i olika färger? nåt[/ color] Redigerad 15 mars, 2003 av Kloak_råttan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pocket_brother Skrivet 15 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2003 (redigerad) jag vill ha lila!!! Redigerad 15 mars, 2003 av pocket_brother Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 15 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2003 Men Funnylin har ju haft blått så länge som jag kan minnas. Jag tycker du borde ta en annan färg... Tycker du att jag borde ha en annan för att jag har haft blå sen den första posten jag postade på det här forumet?..eller menar du den andre?..Och Blizz det var jäkligt skönt att inte ha dig här...varför kommer du tillbaka??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 15 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2003 Ja tycker vi låsar alla trådar om dom här färgerna! Bara spam.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 15 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2003 Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 15 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2003 bajs [/ color] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 15 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2003 Tycker du att jag borde ha en annan för att jag har haft blå sen den första posten jag postade på det här forumet?..eller menar du den andre?..Och Blizz det var jäkligt skönt att inte ha dig här...varför kommer du tillbaka??? Nej...asså jag sa att du borde få ha blått och den andra snubben skulle byta färg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 15 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2003 Men skit i färgerna , här ska snackas virus, det största hotet mot mänskligheten sen Göran Persson. Är det nå'n som vet var man får tag i det där programmet som tar bort gator-skiten, jag lider ashårt av det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 15 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2003 Men skit i färgerna , här ska snackas virus, det största hotet mot mänskligheten sen Göran Persson. Är det nå'n som vet var man får tag i det där programmet som tar bort gator-skiten, jag lider ashårt av det! PCFA skiva!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts