Adriian Skrivet 20 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2009 Fick idag tillbaka min laptop som varit på reparation i en månad (dock byttes bara laddaren ut). När jag startar den är den grymt seg, och fortsätter vara det i timme efter timme. Jag startar om datorn men inget blir bättre. Kollar processoranvändningen och ser att den ligger på 70-100% hela tiden. Ser att det är explorer.exe som ligger och drar. Vad kan felet vara? Hjälp snel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 21 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2009 Virus brukar vara en av dom vanligaste orsakerna.. Eller.. hmm.. Har du nån film på skrivbordet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 21 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2009 Virus brukar vara en av dom vanligaste orsakerna.. Eller.. hmm.. Har du nån film på skrivbordet? Nu fungerar det helt plötsligt ganska bra. Ligger bara på typ 5%. Så det är inget problem längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts