rcman Skrivet 20 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2009 kör spelet på PC. har ett märkligt problem som ni kan se här http://i43.tinypic.com/28hcy76.jpg gatorna/vägarna vägrar visas. oftast har jag problemet att vägarna ser ut som lera och bilen ser ut att köra under vägen lite granna. men ibland blir det som påbilden och man kan se detaljer långt borta men inte vägen framför en. vad kan vara problemet? Min dator: 2 gb ram. hd4850 moderkort. intel E8400 3GHz processor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 20 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2009 Grafik bugg du har. Om du har spelet nerladdat och crackat så kan det bero på det jag hade samma problem när ja hade spelet nerladdat och crackat. Så kanske du ska köpa det hjälpte för iallafall eller har du uppdaterat spelet och har du senaste drivrutiner till ditt graffe? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rcman Skrivet 20 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2009 Grafik bugg du har. Om du har spelet nerladdat och crackat så kan det bero på det jag hade samma problem när ja hade spelet nerladdat och crackat. Så kanske du ska köpa det hjälpte för iallafall eller har du uppdaterat spelet och har du senaste drivrutiner till ditt graffe? jag har inte uppdaterat spelet. hur gör man det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 20 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2009 jag har inte uppdaterat spelet. hur gör man det? Har du spelet köpt så är det bara logga in på LIVE om du har ett live account. Tänk på att live funkar bara med en laglig version av IV. Annars kan du ladda ner här ifrån IV Patch Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rcman Skrivet 20 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2009 Har du spelet köpt så är det bara logga in på LIVE om du har ett live account. Tänk på att live funkar bara med en laglig version av IV. Annars kan du ladda ner här ifrån IV Patch tror du att grafikbuggen försvinner om man installerar om spelet? eller kanske hjälper patchen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 20 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2009 (redigerad) Patchen ska tabort grafik buggen. Men det gjorde inte för mig iallafall när ja hade spelet nerladdat. Har du spelet köpt eller tankat? Men uppdatera spelet och återkom Redigerad 20 januari, 2009 av Agent.47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DJNilo Skrivet 21 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2009 rcman: Jag rekommenderar att du inte laddar ner patchen... Min lillebror har laddat ner GTA 4 och när han använde patchen så ville inte spelet starta igen. Men kanske han gjorde nått. Tala om för oss om denna patch funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 21 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2009 Drygt att ladda ner GTA IV . GTA köper man. OT: Samma grej hände mig i GTA VC och SA ibland. Tror att det är rätt vanligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 21 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2009 rcman: Jag rekommenderar att du inte laddar ner patchen... Min lillebror har laddat ner GTA 4 och när han använde patchen så ville inte spelet starta igen. Men kanske han gjorde nått. Tala om för oss om denna patch funkar. Du tror inte att ett piratkopierat spel påverkas när du laddar ner en laglig patch? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 21 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2009 (redigerad) rcman: Jag rekommenderar att du inte laddar ner patchen... Min lillebror har laddat ner GTA 4 och när han använde patchen så ville inte spelet starta igen. Men kanske han gjorde nått. Tala om för oss om denna patch funkar. Klart ni gjorde fel, ni laddade ju ner spelet. Pröva att skaffa den nya cracken, eller vänta... KÖP SPELET §1 - Viktiga regler. §1.1 - All uppmaning, hjälp eller förfrågan om "Warez" är absolut förbjudet på forumet! @OnTopic Skaffa den nya patchen och patcha spelet, Sedan hur mycket grafikkorts minne har du? Redigerad 21 januari, 2009 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 21 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2009 Patchen var inga problem för mig, men jag köpte ju spelet. Föreslår att ni gör detsamma. ALLE ÄR EN GET Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rcman Skrivet 21 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2009 (redigerad) Klart ni gjorde fel, ni laddade ju ner spelet. Pröva att skaffa den nya cracken, eller vänta... KÖP SPELET @OnTopic Skaffa den nya patchen och patcha spelet, Sedan hur mycket grafikkorts minne har du? välkommen till staden dumbass-ville. invånare: Alle090. jag har köpt spelet. när sa jag att jag laddat ner det? Du är ju ett unikum som bara antar saker ur inget och sedan kallar folk för fjantiga saker helt utan anledning. jag föreslår att du imorron spenderar hela dagen med att försöka växa upp - behövs verkligen. ontopic// fixade patchen, trodde att det hade hjälpt mig, för gatorna var klockrena. så i en mission nåra minuter senare skulle jag köra till en annan stad å så fort jag kom till staden (eller rättare sagt: körde på bron till staden) så inträffade grafikbuggen igen. ska nog lämna tebax spelet. för övrigt kör jag ett hd4850 på 1 GB som grafikkort. Redigerad 21 januari, 2009 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 21 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2009 välkommen till staden dumbass-ville. invånare: rcman jag har köpt spelet. när sa jag att jag laddat ner det? Du är ju ett unikum som bara antar saker ur inget och sedan kallar folk för fjantiga saker helt utan anledning. jag föreslår att du imorron spenderar hela dagen med att försöka växa upp - behövs verkligen. ontopic// fixade patchen, trodde att det hade hjälpt mig, för gatorna var klockrena. så i en mission nåra minuter senare skulle jag köra till en annan stad å så fort jag kom till staden (eller rättare sagt: körde på bron till staden) så inträffade grafikbuggen igen. ska nog lämna tebax spelet. för övrigt kör jag ett hd4850 på 1 GB som grafikkort. Jag föreslår att du imorgon spenderar hela dagen med att läsa Alles post igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 21 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2009 Vad har du för processor jag har själv denna grafikbugg mellan åt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rcman Skrivet 22 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2009 Vad har du för processor jag har själv denna grafikbugg mellan åt. intels core2duo e8400 3 GHz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 31 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2009 välkommen till staden dumbass-ville. invånare: Alle090. jag har köpt spelet. när sa jag att jag laddat ner det? Du är ju ett unikum som bara antar saker ur inget och sedan kallar folk för fjantiga saker helt utan anledning. jag föreslår att du imorron spenderar hela dagen med att försöka växa upp - behövs verkligen. Kids. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 31 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2009 Texture problem kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 18 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2009 (redigerad) Gå in i Catalyst Control Center och sätt Mipmapping på högsta. Det funkade för mig. Redigerad 18 april, 2009 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts