Frusciante Skrivet 20 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2009 Bush blev ju inte skjuten, och han hatades ju av nästan hela världen, inklusive en stor del av sitt eget folk. Obama, är ju tvärtemot Bush ofantligt populär, så jag tror nog att Obama kommer få leva. Men rasse-jävlar finns ju överallt så klart Btw, jag försökte inte vara rolig förut. Ibland slänger jag in random saker som kan få personer med konstig humor att smila lite. Det jag menade, nån rasist nere i Texas kanske kommer skjuta honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 20 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2009 Bush blev ju inte skjuten, och han hatades ju av nästan hela världen, inklusive en stor del av sitt eget folk. Obama, är ju tvärtemot Bush ofantligt populär, så jag tror nog att Obama kommer få leva. Men rasse-jävlar finns ju överallt så klart Btw, jag försökte inte vara rolig förut. Ibland slänger jag in random saker som kan få personer med konstig humor att smila lite. Det är en jävla skillnad på Svensson och extremister. Han gör ju säkerligen ett bättre jobb än Bush, så sämre kan det ju knappast bli. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 20 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2009 Möjligt. Men jag tror inte det kommer ske. Obama har väl fått en del rassar att inse hur dumma i huvudet de varit. Hoppas det i alla fall. Men skjutglada amerikaner kommer alltid finnas kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 20 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2009 Möjligt. Men jag tror inte det kommer ske. Obama har väl fått en del rassar att inse hur dumma i huvudet de varit. Hoppas det i alla fall. Men skjutglada amerikaner kommer alltid finnas kvar. Sen finns det säkerligen extremister som tänder på att få vara just "den" som fick ta kål på den första svarta presidenten, och för dem spelar det ingen större roll hur bra man är som president. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 20 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2009 True. Jag är väldigt förvånad över det faktum att Bush inte blev skjuten. Jag hade inte fällt en tår över den skiten. Tror majoriteten av världens befolkning håller med mig om den saken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 20 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2009 Hmm, det är ju intressant att se såklart, så jag sätter på teven och kollar! Jag har fortfarande inte sett segertalet kom jag på nu, det var illa. Jag såg utdrag av det från nyheterna när det dagades dock, och det såg bra ut. Ska se till att klämma in det i schemat. Det är ju inte direkt så att man bokar upp sin fritid med att se presidenttal när man kan koppla av med att skjuta en snut, till exempel. Ja, det är så jag prioriterar. Lat, halvintresserad och kanske obildad också, men man känner väldigt sällan för att slänga upp benen på bordet, dra en djup suck efter en lång skoldag och säga "ahhhhh, nu jäklar ska det bli skönt att slå på teven och se världens elände ikväll igen". Jag försöker leva igenom min egen vardag så gott jag kan, jag prioriterar inte andras om det inte är folk jag själv känner. Btw, jag försökte ju inte direkt att få hela forumet att asgarva förut. Ibland slänger jag in random saker som kan få personer med fuckad humor att smila lite. Jag fnissade lite. @Andra: Man behöver inte få folk att asgarva för att det ska bli ett trevligare ställe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 20 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2009 (redigerad) Sitter just nu och kollar på denna: http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/u...ticle3745257.ab Kul att se allt som händer runt om. Nu sitter han och Bush i bilen! Redigerad 20 januari, 2009 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 20 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2009 Oj nu kommer Obama! Kolla Ravens länk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 20 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2009 Min mor är på plats i DC för att bevittna händelsen. Häftigt. Häftigt indeed. Är hon där bara för mr Obama? Obama kommer inte förändra något, det är min cyniska inställning and I'm sticking to it. Jag tror det kommer bli en viss förändring, iaf hur folk i världen uppfattar USA. Obamas politik är väl egentligen högerinriktad, bara i mindre utsträckning än McCains? Ur ett svenskt perspektiv är den högerinriktad, ja. Ur ett amerikanskt är den klart vänster. Jag tycker redan världen känns som en mer hoppfull plats - inte bara för att jag känner mig varm och fluffig imonbords, men jag vet inte.. Trots finanskriser, varslanden, krig, att Brangelina krisar, fattigdom och hunger, så känns det bara som att hela världen har hopp om en bättre värld från och med idag. Själv hoppas jag att han återställer USAs ställning som stormakt, men som en snällare, mer diplomatisk stormakt än Bush's USA. Och att en svart man bli världens mäktigaste man tror jag är en oerhört viktig symbol som visar folk ur olika minoritetsgrupper att det går att bli något, så även där är han en viktig fackla hopp. Håller med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 20 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2009 (redigerad) Omg han sa fel eller ja, han började för tidigt och avbröt dommaren och glömde sen bort orden så att dommaren fick påminna han Redigerad 20 januari, 2009 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2009 Omg han sa fel eller ja, han började för tidigt och avbröt dommaren och glömde sen bort orden så att dommaren fick påminna han Såg det med. Skandal! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 20 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2009 Han kunde inte hålla reda på 35 ord som han fick berättade för sig två sekunder innan, men han kan hålla ett 20-30 minuter långt tal utan problem. (Men han står väl och glor på teleprompter) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 20 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2009 Men, jag vaknade nyss! Jag skulle ju följa detta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 20 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2009 Äsch. Han va nog bara nervös. Vet ju själv hur det kan vara, om man så tränat 40 timmar på nåt så sitter det kanske ändå inte när man väl ska säga det bara för att man förstorar upp det och helt plötsligt kommer tanken "Oj, nu är jag här!". Han känns stabil ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 20 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2009 Omg han sa fel eller ja, han började för tidigt och avbröt dommaren och glömde sen bort orden så att dommaren fick påminna han Såg det med. Skandal! Äsch, skulle ni klara det under den pressen? Jag skulle nog inte ens klara det utan pressen. Det var ju så långa meningar. Han kunde inte hålla reda på 35 ord som han fick berättade för sig två sekunder innan, men han kan hålla ett 20-30 minuter långt tal utan problem. (Men han står väl och glor på teleprompter) Han har nog tränat på talet väldigt länge, och det är ju inte heller riktigt samma sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2009 Äsch, skulle ni klara det under den pressen? Jag skulle nog inte ens klara det utan pressen. Det var ju så långa meningar. Skojade ju bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 20 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2009 Skojade ju bara. Same Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sindacco Skrivet 20 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2009 Vad har man att tacka honom för? Bush är den amerikanska president som lagt mest pengar på att bekämpa aids i Afrika till exempel. Bush blev ju inte skjuten, och han hatades ju av nästan hela världen, inklusive en stor del av sitt eget folk. Obama, är ju tvärtemot Bush ofantligt populär, så jag tror nog att Obama kommer få leva. Men rasse-jävlar finns ju överallt så klart Rasism kommer alltid att finns så länge personer som du gör en stor sak av att Obama är halvsvart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 20 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2009 (redigerad) Rasism kommer alltid att finns så länge personer som du gör en stor sak av att Obama är halvsvart. Men bugger off - man kan reflektera över folks hudfärger på ett objektivt plan utan att folk blir arga. Det är mer destruktivt att försöka hyssja ner det och tabubelägga det. edit: grammatikfel! Redigerad 20 januari, 2009 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 20 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2009 Fler importer av meloner, mer KFC, mer bling bling da U-to the-SA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts