ErikCBR Skrivet 18 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2009 Jag vet att det inte ska finnas barn i spelet, men är ändå osäker. Jag åkte bil förbi några radhus i närheten av tvättstället man kan råna, som ligger längre ner på samma gata som internetcafét på första banan ligger. Då sprang det ner en massa barn/ungdomar från ett av husen som skrek och skratta. Sen kom en gubbe efter och skrek "RUN AWAY..." eller något liknande. Om det inte var barn som sprang ut så måste det ha varit dvärgar som inte kommit in i målbrottet. Detta skedde typ i början av spelet, har inte hänt någon gång mer. Jag spelar pc versionen om någon ville veta. Men jag tvivlar själv på det här, men det var seriöst en massa något kortare människor som sprang, skrek och skratta, sen kom en äldre gubbe ut och skrek. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 18 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2009 Säker på att du inte såg Bigfoot på Star Junction sen eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ErikCBR Skrivet 18 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2009 Säker på att du inte såg Bigfoot på Star Junction sen eller? Nej..... Men alltså jag är seriös, det var sjukt likt barn, men jag är inte säker. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 18 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2009 Utan screens på det så är det svårt att tro på... Det är som om jag skulle säga att ett ufo kom till middle park och rövade bort alla men jag fick inge screenshot... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 18 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2009 Utan screens på det så är det svårt att tro på... Det är som om jag skulle säga att ett ufo kom till middle park och rövade bort alla men jag fick inge screenshot... Hände det dig också? Filmade hela skiten, men när jag skulle ladda upp det blev jag hackad och filen försvann. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ErikCBR Skrivet 18 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2009 aja ingen som tror mig. Vet att det låter dumt och så, men det är sant. Någon kan tabort tråden.......... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 18 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2009 Men jag menar, om detta nu hände, varför fan tryckte du inte på F2 och slängde upp ett klipp på det? Eller tog ett screen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 18 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2009 Jag tror på honom delvis. Tvättstugan ligger ju vid en backe. Kanske människorna såg mindre ut pga lutningen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ErikCBR Skrivet 19 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2009 Men jag menar, om detta nu hände, varför fan tryckte du inte på F2 och slängde upp ett klipp på det? Eller tog ett screen? Jag hade fått spelet typ 2 dagar tidigare. Hade inte lärt mig det riktigt. Men som han över mig sa, det är antagligen p.g.a lutningen, jag åkte ju nerför där. Skrattet kan ha varit från radion och människorna sprang kanske för att jag körde på fel sida vägen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hot dog Skrivet 19 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2009 Det är som om jag skulle säga att ett ufo kom till middle park och rövade bort alla men jag fick inge screenshot... Det skulle kunna hända med en mod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts