RavenE Skrivet 13 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2009 Per, eller Brus? Per, myes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 15 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2009 "Emil, Pilbo-Emil, Party-Emil, Snook-Emil, Söt-Emil och Utan körkort-Emil:D kärt barn har mpnga namn:$" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 15 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2009 (redigerad) "Du är en så jäkla bra människa" Redigerad 15 juni, 2009 av felshoe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karl-Gunnar Skrivet 16 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2009 En tjej tyckte att jag hade stor kuk Det var snällt. Hon förstod väl att självförtroendet behövde en liten boost. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 16 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2009 Orka förlora en vän bara för delar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 16 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2009 Orka förlora en vän bara för delar Utveckla pl0x. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2009 "Kollar bilder från Blablabla-helgen.. Du ser ju rätt bra ut även när du är sunkbakis och verkligen inte borde det.." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Djingis Skrivet 20 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2009 Orka förlora en vän bara för delar .... w00t Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 20 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2009 .... w00t Hehe. Jag fattar. Det är chill. Agenten har snott några prylar ("delar") av sin polare. Polaren blir fly förbannad och vill aldrig se Agenten igen. Efter lite tid knystar han fram att Agenten är mycket mer värd än hans PSP och fyra låder med Hot Racers, så han säger "Orka förlora en vän bara för delar" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 20 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2009 Hehe. Jag fattar. Det är chill. Agenten har snott några prylar ("delar") av sin polare. Polaren blir fly förbannad och vill aldrig se Agenten igen. Efter lite tid knystar han fram att Agenten är mycket mer värd än hans PSP och fyra låder med Hot Racers, så han säger "Orka förlora en vän bara för delar" Fel. Nä men ja sa typ bara på skoj ska hoppa nu. Då sa ena kan ja få dina cykel delar då ja sa ja visst då sa ja vafan tror ni på det eller och det var då han sa orka förlora en vän bara för delar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 20 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2009 Fel. Nä men ja sa typ bara på skoj ska hoppa nu. Då sa ena kan ja få dina cykel delar då ja sa ja visst då sa ja vafan tror ni på det eller och det var då han sa orka förlora en vän bara för delar Du sa va och ja sa va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 20 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2009 Fel. Nä men ja sa typ bara på skoj ska hoppa nu. Då sa ena kan ja få dina cykel delar då ja sa ja visst då sa ja vafan tror ni på det eller och det var då han sa orka förlora en vän bara för delar Du sa va och ja sa va? Agenten: Jag ska hoppa nu. Mr X: Kan jag få dina cykeldelar? Agenten: Javisst.. vafan, trodde ni att jag skulle göra det? Mr X: Orka förlora en vän bara för delar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 20 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2009 Agenten: Jag ska hoppa nu. Mr X: Kan jag få dina cykeldelar? Agenten: Javisst.. vafan, trodde ni att jag skulle göra det? Mr X: Orka förlora en vän bara för delar. Även om agenten skrev som han gjorde förstod jag honom nästan bättre! Kusligt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 20 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2009 Fel. Nä men ja sa typ bara på skoj ska hoppa nu. Då sa ena kan ja få dina cykel delar då ja sa ja visst då sa ja vafan tror ni på det eller och det var då han sa orka förlora en vän bara för delar Låter så mycket fjolligare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 20 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2009 HAHAHAHAHAHA! VAH? Jag förstår fortfarande inte. Absolut inte för att vara taskig, men jag kan inte motstå skratt. Det var rätt roligt skrivet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Djingis Skrivet 20 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2009 ....... HHAHAHAHAHA HHAAHAHAHAHAHAHHA <3 Hela Ventrilo skrattar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 20 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2009 HAHAHAHAHAHA! VAH? Jag förstår fortfarande inte. Absolut inte för att vara taskig, men jag kan inte motstå skratt. Det var rätt roligt skrivet Eh vafan vet att det var lite krångligt skrivit men skit samma ungifär som räven sa. Orkar inte gö det bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 20 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2009 Eh vafan vet att det var lite krångligt skrivit men skit samma ungifär som räven sa. Orkar inte gö det bättre. förlåt, men förstår faktiskt fortfarande inte. " Agenten: Jag ska hoppa nu. Mr X: Kan jag få dina cykeldelar? Agenten: Javisst.. vafan, trodde ni att jag skulle göra det?" så långt händer jag med, men sen blir allt suddigt........... :| Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 20 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2009 Eh vafan vet att det var lite krångligt skrivit men skit samma ungifär som räven sa. Orkar inte gö det bättre. Du borde byta namn till Tikkki eller Tiki. Du var så mycket smartare på den tiden. Man behövde faktiskt inte fylla i vad du menade - man förstod direkt. Ahh, det var tider det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 20 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2009 Du borde byta namn till Tikkki eller Tiki. Du var så mycket smartare på den tiden. Man behövde faktiskt inte fylla i vad du menade - man förstod direkt. Ahh, det var tider det. HAHAHHAHAH du är bäst. ily. HAHAHAHAHAHA<3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts