Jump to content

Den finaste komplimangen ni fått?

Saleen
 Share

Recommended Posts

.... w00t :naughty:

Hehe. Jag fattar. Det är chill.

Agenten har snott några prylar ("delar") av sin polare. Polaren blir fly förbannad och vill aldrig se Agenten igen. Efter lite tid knystar han fram att Agenten är mycket mer värd än hans PSP och fyra låder med Hot Racers, så han säger "Orka förlora en vän bara för delar"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hehe. Jag fattar. Det är chill.

Agenten har snott några prylar ("delar") av sin polare. Polaren blir fly förbannad och vill aldrig se Agenten igen. Efter lite tid knystar han fram att Agenten är mycket mer värd än hans PSP och fyra låder med Hot Racers, så han säger "Orka förlora en vän bara för delar"

Fel. Nä men ja sa typ bara på skoj ska hoppa nu. Då sa ena kan ja få dina cykel delar då ja sa ja visst då sa ja vafan tror ni på det eller och det var då han sa orka förlora en vän bara för delar

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fel. Nä men ja sa typ bara på skoj ska hoppa nu. Då sa ena kan ja få dina cykel delar då ja sa ja visst då sa ja vafan tror ni på det eller och det var då han sa orka förlora en vän bara för delar

Du sa va och ja sa va? :naughty:

Agenten: Jag ska hoppa nu.

Mr X: Kan jag få dina cykeldelar?

Agenten: Javisst.. vafan, trodde ni att jag skulle göra det?

Mr X: Orka förlora en vän bara för delar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eh vafan vet att det var lite krångligt skrivit men skit samma ungifär som räven sa. Orkar inte gö det bättre.

förlåt, men förstår faktiskt fortfarande inte.

"

Agenten: Jag ska hoppa nu.

Mr X: Kan jag få dina cykeldelar?

Agenten: Javisst.. vafan, trodde ni att jag skulle göra det?" så långt händer jag med, men sen blir allt suddigt........... :|

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eh vafan vet att det var lite krångligt skrivit men skit samma ungifär som räven sa. Orkar inte gö det bättre.

Du borde byta namn till Tikkki eller Tiki. Du var så mycket smartare på den tiden. Man behövde faktiskt inte fylla i vad du menade - man förstod direkt. Ahh, det var tider det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor