Zack Skrivet 13 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2009 En tjej tyckte att jag hade stor kuk Det är synd om dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LEGALISERA_MARIJUANA Skrivet 13 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2009 Det är synd om dig. För att jag har större kuk än dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 13 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2009 Ni är jävligt snabba på att banna honom.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LEGALISERA_MARIJUANA Skrivet 13 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2009 Ni är jävligt snabba på att banna honom.... Varför ska jag bli bannad? För att jag inte passar in i mallen i detta forumet ? För att jag inte delar dina åsikter? Jag har väl rätt att vara medlem på detta forum också ? Är inget troll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2009 "Alltså, det känns lite patetiskt att sitta och säga såhär men.. Du har varit mer än en elev för mig de här tre åren, du har varit lika mycket vän. Jag har haft tusentals elever, och du är inte den med bäst betyg, men undra fan om du inte är den bästa sidekicken jag har haft!" Min rektor igår kväll! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 13 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2009 "Alltså, det känns lite patetiskt att sitta och säga såhär men.. Du har varit mer än en elev för mig de här tre åren, du har varit lika mycket vän. Jag har haft tusentals elever, och du är inte den med bäst betyg, men undra fan om du inte är den bästa sidekicken jag har haft!" Min rektor igår kväll! Wow häftigt! Vad är det ni har gjort egentligen? Det känns inte som att rektorer brukar ta sig tid att hänga med elever? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 13 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2009 Varför ska jag bli bannad? För att jag inte passar in i mallen i detta forumet ? För att jag inte delar dina åsikter? Jag har väl rätt att vara medlem på detta forum också ? Är inget troll. För att du är bannad med en annan medlem puss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LEGALISERA_MARIJUANA Skrivet 13 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2009 För att du är bannad med en annan medlem puss Vilken bannad medlem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2009 Wow häftigt! Vad är det ni har gjort egentligen? Det känns inte som att rektorer brukar ta sig tid att hänga med elever? Alltså, jag tycker inte att jag och han har hängt så mycket med varandra egentligen, men jag har alltid känt att jag har legat högt upp på hans lista. Det är lite grundtanken med skolan jag gick ( ) på; att få en samhörighet mellan lärare och elever och ett exempel på saker som underlättar det är att lärarrummen är i anslutning till cafeterian och att deras dörrar alltid står öppna (både bokstavligt och bildligt talat). Vi är ganska få elever på skolan och jag har haft privilegiet att ha min rektor som lärare i massor av kurser, och även om han har tillräckligt med arbete för att vara enbart rektor så kommer han nog alltid att fortsätta undervisa. På raster och så har både han och resten av lärarkåren tagit sig tid att umgås med oss, även om de inte nödvändigtvis har behövt det. Det här hör väl egentligen till skoltråden, men jag kan tillägga att om ni har chansen att gå på ett InfoKomp-gymnasium så ska ni ta den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 13 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2009 (redigerad) Alltså, jag tycker inte att jag och han har hängt så mycket med varandra egentligen, men jag har alltid känt att jag har legat högt upp på hans lista. Det är lite grundtanken med skolan jag gick ( ) på; att få en samhörighet mellan lärare och elever och ett exempel på saker som underlättar det är att lärarrummen är i anslutning till cafeterian och att deras dörrar alltid står öppna (både bokstavligt och bildligt talat). Vi är ganska få elever på skolan och jag har haft privilegiet att ha min rektor som lärare i massor av kurser, och även om han har tillräckligt med arbete för att vara enbart rektor så kommer han nog alltid att fortsätta undervisa. På raster och så har både han och resten av lärarkåren tagit sig tid att umgås med oss, även om de inte nödvändigtvis har behövt det. Det här hör väl egentligen till skoltråden, men jag kan tillägga att om ni har chansen att gå på ett InfoKomp-gymnasium så ska ni ta den! Får han låna ditt gtasajten konto med? -- Att personer som man egentligen inte haft jättebra kontakt med under skolåren kom fram och bad mig lova att vi skulle hålla kontakten efter skolan var ganska rörande. Att man säger det till alla på ett öppet sätt känns naturligt och fint på sitt sätt, men när någon kommer fram och vill dubbelkolla mobilnummer osv. bara för att kunna hålla kontakten kändes fint. Redigerad 13 juni, 2009 av Mathias Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 13 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2009 När jag läste Kebabs inlägg kom jag på att jag fick ett mail av en lärare: Tack själv, det har varit himla kul att få lära känna dig, kommer sakna dig! Eftersom jag slutar på skolan nu så vore det kul med ett mail nån gång så man vet hur det går för dig. Lycka till med vad du än gör, du har varit en underbar elev som gjort mina arbetsdagar trevliga. Jag blev glad av mailet, var verkligen en skön lärare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 13 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2009 När jag läste Kebabs inlägg kom jag på att jag fick ett mail av en lärare: Tack själv, det har varit himla kul att få lära känna dig, kommer sakna dig! Eftersom jag slutar på skolan nu så vore det kul med ett mail nån gång så man vet hur det går för dig. Lycka till med vad du än gör, du har varit en underbar elev som gjort mina arbetsdagar trevliga. Jag blev glad av mailet, var verkligen en skön lärare. Vem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 13 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2009 (redigerad) Vem? Den heta psykologilärarinnan, lol. Redigerad 13 juni, 2009 av Mark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 13 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2009 Den heta psykologilärarinnan, lol. Hon är typ i asien eller något. Asien har inte internet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 13 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2009 "Du är söt/fin." känns lite extra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 13 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2009 Vem? Deru! Gissa två gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 13 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2009 "Du är söt/fin." känns lite extra. "Du är mysig! <3" sms-et idag. Allmänna oväntade komplimanger är kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 13 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2009 (redigerad) "Du är mysig! <3" sms-et idag. Allmänna oväntade komplimanger är kul. Låter trevigt. Redigerad 13 juni, 2009 av VenoM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 13 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2009 "Du var riktigt snygg och bra på scen" Spelade på skolavslutningen lolz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 13 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2009 Deru! Gissa två gånger. Per, eller Brus? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts