Green_Goblin Skrivet 4 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2009 Jag har inte kommit på vad jag ska sjunga för låt. Får man skriva sin egen? Hmm, det är väl meningen att man ska göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 4 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2009 Hmm, det är väl meningen att man ska göra? Jag trodde att man skulle göra en cover på en låt, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 4 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2009 Jag trodde att man skulle göra en cover på en låt, eller? Trodde man fick göra båda jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2009 Det är rätt fria tyglar i den här tävlingen för att så många som möjligt ska delta. Så gör som ni vill så blir det nog bra ska ni se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 4 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2009 Det är rätt fria tyglar i den här tävlingen för att så många som möjligt ska delta. Så gör som ni vill så blir det nog bra ska ni se. Okej, då ska jag nog satsa på en egen låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 4 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2009 Okej, då ska jag nog satsa på en egen låt. Gör du så. Jag har ju för det mesta bidragit med låtar jag skrivit egen text till. Kanske inte alltid det blivit så bra, men, det är det som gör den här tävlingen så mysig. Kebab vet. Pojkar vill... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 5 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2009 Hade inget att göra idag eftersom jag är sjuk, så jag har gjort klart min låt nu! Dock är den ganska oseriös Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 16 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2009 God eftermiddag. Jag vill bara påminna er om detta. Det är väl inte så svårt att knåpa ihop någonting? Vill gärna se lite fler låtar inlämnade nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 16 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2009 God eftermiddag. Jag vill bara påminna er om detta. Det är väl inte så svårt att knåpa ihop någonting? Vill gärna se lite fler låtar inlämnade nu. Att få ihop en låt är inte så svårt, men att få den bra är en annan sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 18 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2009 Sådär, nu var mitt bidrag klart och inskickat. Ska inte avslöja vad det blev, mer än att det blev en hyllning till att blink-182 har återförenats! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 21 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2009 Jag är osäker om jag kommer att få ihop något till den 28 februari. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 26 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2009 Vill ni ha mer tid eller inte? Jag har fått in tre bidrag, tror jag, och jag är inte säker på att jag själv kommer orka eller hinna göra någonting. Ska vi köra på dem tre som finns nu eller vill ni ha en dag eller två extra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 26 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2009 Ska inte avslöja vad det blev, mer än att det blev en hyllning till att blink-182 har återförenats! You got my vote! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 27 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2009 Som jag misstänkte hinner jag inte, även om jag gjort ~70% av låten. Men de resterande 30 skulle ta mycket mer tid än jag hinner och vill, så I'm out. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 27 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2009 Vill ni ha mer tid eller inte? Jag har fått in tre bidrag, tror jag, och jag är inte säker på att jag själv kommer orka eller hinna göra någonting. Ska vi köra på dem tre som finns nu eller vill ni ha en dag eller två extra? För mig är det okej med att vi kör med dom tre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hansen Skrivet 27 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2009 Jag har en låt liggande på datorn sen ett litet tag tillbaka som jag kan skicka in men den har nog inget med det här och göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 27 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2009 Jag har en låt liggande på datorn sen ett litet tag tillbaka som jag kan skicka in men den har nog inget med det här och göra *Låten måste vara inspelad för just det här tillfället! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 7 mars, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2009 Ursäkta att jag segat lite. Haft annat för mig på lovet. Vill ni att jag lägger upp pollen i morgon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 7 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2009 Som jag misstänkte hinner jag inte, även om jag gjort ~70% av låten. Men de resterande 30 skulle ta mycket mer tid än jag hinner och vill, så I'm out. Kan du inte lägga upp den halvfärdiga låten? Vore roligare än att inte lägga upp något alls! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 7 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2009 (redigerad) Kan du inte lägga upp den halvfärdiga låten? Vore roligare än att inte lägga upp något alls! Jovars, jag kan väl se till att försöka klippa ihop det jag gjort hittills. EDIT: Har klippt in allt jag gjort hittills, och nån gång vid 1:47 hör jag varför jag slutade. Man ska väl bjuda på sig själv antar jag, men allt är ju bra dittills så jag vet inte om man borde göra bort sig så kapitalt EDIT 2: Hm, det var inte så mycket kvar ju. Kan lika gärna sjunga lite nu. Jag ger det en kvart. EDIT 3: En kvart blev en timme och fem minuter. Men nu är den klar! Redigerad 7 mars, 2009 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts