SimonJ Skrivet 24 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2009 Det är en lång och slitsam process att skapa en låt, man måste ordna med en inspelningsstudio, promota singeln, fixa ett snyggt omslag, osv. Jag hoppas att du skojar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 24 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2009 Jag hoppas att du skojar. Nähe? Menar du det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 24 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2009 (redigerad) 28 FEBRUARI!!! Geez! Varför så extremt lång tid? Folk hinner ju dö innan tävlingen ens har börjat. I alla tidigare tävlingar så har många alltid i slutet hoppat av och sagt att dom inte haft tid. That's why. Redigerad 24 januari, 2009 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 24 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2009 Jag måste ha fram tills 28e, eftersom jag inte har fått mitt trumset än, och jag måste hinna lära mig spela låten, veta vilken låt jag ska köra, spela in, klippa till allt. Tar faktiskt lite tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 26 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2009 Kan nån förklara för mig varför jag alltid väljer låtar som egentligen ligger långt över mitt register? Muse är fan sjuka i huvudet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 26 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2009 När man ska spela in låten, räcker det med att jag sjunger i mikrofonen? Jag har inte tillgång till något annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 26 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2009 När man ska spela in låten, räcker det med att jag sjunger i mikrofonen? Jag har inte tillgång till något annat. Lägg ljudspåret du spelar in över den låt du sjunger till, om det är så du menar. Det är inga krav på att du ska spela instrument eller nåt. Förstår inte riktigt din fråga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 26 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2009 Lägg ljudspåret du spelar in över den låt du sjunger till, om det är så du menar. Det är inga krav på att du ska spela instrument eller nåt. Förstår inte riktigt din fråga? Det jag menade när jag frågade var just det: Om man måste ha instrument eller liknande, så jag fick ju rätt svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 27 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2009 Count me in, jag har alldeles för mycket fritid i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 27 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2009 Har äntligen bestämt mig för låten jag ska spela! Ska nog spela gitarr till också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2009 Har skrivit klart texten nu och spelar in ikväll, låten skickas in imorgon. Fasen att det är så långt kvar innan det avslutas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 28 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2009 Har skrivit klart texten nu och spelar in ikväll, låten skickas in imorgon. Fasen att det är så långt kvar innan det avslutas. Tidigast den 10 februari får ni skicka in låtarna till mig. Nu var det bestämt också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 31 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2009 Vart ska man skicka låten sen då? Till VickeX? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 31 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2009 Vart ska man skicka låten sen då? Till VickeX? Nope, till mig ska det skickas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 31 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2009 Ja, låtarna ska skickas till mig över antingen msn, eller mail. Skrev jag inte det i förstaposten? Det känner jag mig ganska säker på. Hur som helst så har jag ändrat mig. Jag börjar acceptera låtar redan imorgon, den första februari. Sedan får vi se hur det blir med sista inlämningsdatum och det. Men för tillfället så står det fast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 31 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2009 Ja, låtarna ska skickas till mig över antingen msn, eller mail. Skrev jag inte det i förstaposten? Det känner jag mig ganska säker på. Hur som helst så har jag ändrat mig. Jag börjar acceptera låtar redan imorgon, den första februari. Sedan får vi se hur det blir med sista inlämningsdatum och det. Men för tillfället så står det fast. Okej, då vet jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 1 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2009 Sådärja, nu har jag spelat in en liten halvtaskig version på en låt. Var kan jag ladda upp låten, eller var ska jag skicka den? (om via MSN eller liknande) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 1 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2009 Sådärja, nu har jag spelat in en liten halvtaskig version på en låt. Var kan jag ladda upp låten, eller var ska jag skicka den? (om via MSN eller liknande) Ni skickar låtarna till mig via antingen msn (Vicke-X-@hotmail.com) eller mail om det passar er bättre (XvickeX@Spray.se). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 2 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2009 Jag är på, får ta mig tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 4 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2009 Jag har inte kommit på vad jag ska sjunga för låt. Får man skriva sin egen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts