StellHell Skrivet 12 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2009 Valde priest. 14/6 Mage/priest! Riktigt nice, lyckades ta hela den skiten inne i Barrens Cavern. När man går in genom en portal, så är det massa eliter där. Solade hela skiten, sista gubben var dock lite smått svår. Var i combat i 15 minuter före skiten dog! Droppade ett bar BoP leather legs! Känns dock som att man har för lite guld, ligger på 25k nu, men det verkar ju inte vara ett skit! Barrens Cavern är ett jävla skitställe. Typ ingen som gör den instancen, det är väl isf om man ska göra questen där inne, folk brukar dock smyga sig igenom, ta grejen och sen dra och bara skita i bossen. Pengarna kommer, det är ingen bristvara, du använder det inte till mer än pots i början i vilket fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 12 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2009 Barrens Cavern är ett jävla skitställe. Typ ingen som gör den instancen, det är väl isf om man ska göra questen där inne, folk brukar dock smyga sig igenom, ta grejen och sen dra och bara skita i bossen. Pengarna kommer, det är ingen bristvara, du använder det inte till mer än pots i början i vilket fall. Mkay! Vilken server lirar folket på? Själv spelar jag på Siochain (PvE), heter Xemaa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2009 Mkay! Vilken server lirar folket på? Själv spelar jag på Siochain (PvE), heter Xemaa! Alla spelar på Siochain. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 13 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2009 En kvinnopriest vid namn Siterra har jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 15 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2009 Bump! Hur i helvete tjänar man pengar? Har 10K nu och då är jag 9/11, visst man gör inte av med mycket, men jag tjänar inte mycket heller! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 16 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2009 Alla spelar på Siochain. Jag spelar på Smacht Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 18 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2009 Mjan, inte länge till full release nu, nån som tänkt sig lira imorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2009 Mjan, inte länge till full release nu, nån som tänkt sig lira imorn? Nej. Spelet suger har jag insett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 19 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2009 Har spelat lite idag, men jag tycker att spelet saknar något. Jag vet inte vad, är snart level 20, men börjar bli trött på det nu. Men det håller helt klart standarden för ett gratis spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts