Gamo1 Skrivet 17 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2009 (redigerad) Hejsan, Hur hittar jag Save Game mappen i Windows Vista Ultimate ? Hejsan, Hur hittar jag Save Game mappen i Windows Vista Ultimate ? C:\Users\Administratör\Documents\Rockstar Games\GTA IV Dendära är den enda jag har hittat, Men det finns ingen Savegame mapp i den ? Hejsan, Hur hittar jag Save Game mappen i Windows Vista Ultimate ? C:\Users\Administratör\Documents\Rockstar Games\GTA IV Dendära är den enda jag har hittat, Men det finns ingen Savegame mapp i den ? Snälla jag behöver snabb hjälp 13st har kollat på den juh.. 24st Redigerad 17 januari, 2009 av Gamo1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 17 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2009 (redigerad) Kanske inte konstigt att någon svarar om du gör en så oseriös tråd. Quotar dig själv 2 ggr och håller på. Vad jag vet så tror jag det inte är tillåtet att sno sparfiler. Man snor poäng då och det kan man nog bli avstängd för. Redigerad 17 januari, 2009 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gamo1 Skrivet 17 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2009 I en annan tråd så har dom gjort så...-.-, Jag behöver bara hjälp med att hitta mappen., Menar du att bli avstäng från Forumet eller GTA ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 17 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2009 Här lägger dom sig... Byt ut "KONTO" med vad din inloggning heter C:\Users\"KONTO"\AppData\Local\Rockstar Games\GTA IV\savegames Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 17 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2009 I en annan tråd så har dom gjort så...-.-, Jag behöver bara hjälp med att hitta mappen., Menar du att bli avstäng från Forumet eller GTA ? Haha, han snackar om att du blir avstängd från LIVE, asså om du tar ett 100% pcj lägger det i ditt konto så får du ju achivbment från den saven. Lite fusk, men det ska igentligen inte gå. Du får bara achiments då det händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gamo1 Skrivet 17 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2009 Haha, han snackar om att du blir avstängd från LIVE, asså om du tar ett 100% pcj lägger det i ditt konto så får du ju achivbment från den saven. Lite fusk, men det ska igentligen inte gå. Du får bara achiments då det händer. Jag är väldigt ny på gta IV.. Kan jag spela fast jag blir avstäng från live Jag är väldigt ny på gta IV.. Kan jag spela fast jag blir avstäng från live "load Failed, Please check your harddrive" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 17 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2009 Hur lyckas du quota dig själv hela tiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hugobert Skrivet 17 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2009 (redigerad) Hur lyckas du quota dig själv hela tiden? Att quota sig själv är inte svårt... Att quota sig själv är inte svårt... Att quota sig själv är inte svårt... Att quota sig själv är inte svårt... Att quota sig själv är inte svårt... Redigerad 18 januari, 2009 av Hugobert Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 18 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2009 Hans tredje inlägg i tråden var inte editerat som ditt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hugobert Skrivet 18 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2009 Hans tredje inlägg i tråden var inte editerat som ditt! Bara man vet vad man skall skriva i Quote så är inte det något bekymmer!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 18 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2009 (redigerad) Oj shit! Såg inte datumen Men varför ta sig det besväret? Redigerad 18 januari, 2009 av Adrian G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gamo1 Skrivet 18 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2009 Det ända som hände var att mina "hemliga hjälpredor" försvann och jag får inte polisen efter mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts