Flaskan Skrivet 17 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2009 Helspol efter nr 2 Halvspol efter pissing Yes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 17 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2009 Helt random. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 17 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2009 Röstade på kvittar/random. Det är oftast så det blir så men lite övervägande är det halv/hel när man SKA använda dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 17 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2009 Helspol, och håller ner den lite extra länge så att allt försvinner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 18 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2009 Vet inte riktigt. Knappen längst till höger, eftersom den är närmast när man vrider sig om(när man sitter). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 18 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2009 Wow, seriöst?!... en tråd om hur folk spolar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 18 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2009 Vet inte riktigt. Knappen längst till höger, eftersom den är närmast när man vrider sig om(när man sitter). Så du spolar alltså när du sitter ner? Eftersom vi inte har nå phancy 2-knappar hemma så har jag inte så mycket val =(=(=(=( men när jag väl får sen en sån här fancyknapp brukar jag strunta i å trycka, orka folk som är fancy liksom =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 18 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2009 (redigerad) Så du spolar alltså när du sitter ner? Haha, intressant tanke. Det är nog när jag spolar flera gånger. Vår toa sväljer inte så mycket. Annars ställer jag mig nog upp. edit: mer intressant fakta: jag har fått köra ner handen i toan ganska många gånger, det är lite sliskigt. Redigerad 18 januari, 2009 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 18 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2009 Toaletten mäter själv hur mycket som behöver spolas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 18 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2009 edit: mer intressant fakta: jag har fått köra ner handen i toan ganska många gånger, det är lite sliskigt. Jo jag med, tror jag tappade något ganska viktigt..Kommer dock inte ihåg alls vad det var.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 18 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2009 Har bara ett läge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 18 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2009 Visste inte ens att dom olika lägena spolade olika mycket. Har alltid spolat helt på random och kommer nog fortsätta med det : > Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 18 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2009 (redigerad) عيسى ... Min toalett har bara ett läge. Redigerad 18 januari, 2009 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 18 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2009 Kör alltid på helspol om det finns flera lägen, det känns tryggast så man vet att eländet verkligen försvinner. Och kalla mig inte miljöbov eller nåt, i förhållande till hur mycket vatten vi slösar på annat är stora toaspolningar en droppe i havet (kloaken). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 18 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2009 Hemma alltid helspol, eftersom halvspol inte ens klarar av att få ner en ynka papperstuss. Har blivit en vana, så råkar ofta göra det på andra toaletter också. Dessutom ingår vattnet redan i räkningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
maxx Skrivet 13 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2009 Alltid helspolning. Jag hörde på nyheterna att det kan bli stopp annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2009 Alltid helspolning. Jag hörde på nyheterna att det kan bli stopp annars. Haha, på riktigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
maxx Skrivet 13 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2009 Haha, på riktigt? Japp, det var typ lokalnyheterna eller nåt sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts