okok Skrivet 15 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2009 Okej, nu blev ju Kalan´s tråd låst och jag hittade ingen annan så jag får väl ta och öppna denna då. Well, vilka är dom sämsta och bästa filmerna helt enkelt? Min favoritfilm är just nu The Beyond som sagt, den sämsta är nog Sökarna 2 eller Blodsbröder. Er tur. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 15 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2009 Sämst är nog iallafall någon rulle från 80 talet när Aliens som såg ut som Clowner invaderade. Bäst är nog Schindlers List. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 15 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2009 Min favoritfilm är just nu The Beyond som sagt, den sämsta är nog Sökarna 2 eller Blodsbröder. MOTIVERINGAR??? Bäst är nog Schindlers List. MOTIVERING? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 15 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2009 MOTIVERING? Schindlers List är väldigt välgjord. Det är bra skådespelare, och historien som berättas är väldigt rörande. Ska man se någon film om krigen som format världen vi lever i idag så ska man se Schindlers List! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2009 Okej, nu blev ju Kalan´s tråd låst och jag hittade ingen annan så jag får väl ta och öppna denna då. Well, vilka är dom sämsta och bästa filmerna helt enkelt? Min favoritfilm är just nu The Beyond som sagt, den sämsta är nog Sökarna 2 eller Blodsbröder. Er tur. Retard. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts