Patrik Skrivet 14 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2009 När ens vänner ringer och vill gå ut och göra något, så får man tummen ner om man säger nej. Hur påverkas man av detta i långa loppet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 14 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2009 När ens vänner ringer och vill gå ut och göra något, så får man tummen ner om man säger nej. Hur påverkas man av detta i långa loppet? Dina vänner erbjuder vissa speciella tjänster när du nått en viss nivå, om dejtat Little Jacob tillräckligt länge och gjort så att han gillar dig erbjuder han dig att köpa vapen ur hans baklucka, billigt. Jag tror att "likenessmätaren" ska gå runt 60% och desto mer du dejtar honom desto högre blir procenthalten. Om du skiter i honom så går det ner i stället och du får mer att göra när du vill ta del av hans tjänster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 14 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2009 Dina vänner erbjuder vissa speciella tjänster när du nått en viss nivå, om dejtat Little Jacob tillräckligt länge och gjort så att han gillar dig erbjuder han dig att köpa vapen ur hans baklucka, billigt. Jag tror att "likenessmätaren" ska gå runt 60% och desto mer du dejtar honom desto högre blir procenthalten. Om du skiter i honom så går det ner i stället och du får mer att göra när du vill ta del av hans tjänster. "Like" ja, men vad ska man med "respect" till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 15 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2009 "Like" ja, men vad ska man med "respect" till? Det är den mätaren som sjunker när man tackar nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 15 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2009 Dina vänner erbjuder vissa speciella tjänster när du nått en viss nivå, om dejtat Little Jacob tillräckligt länge och gjort så att han gillar dig erbjuder han dig att köpa vapen ur hans baklucka, billigt . Jag tror att "likenessmätaren" ska gå runt 60% och desto mer du dejtar honom desto högre blir procenthalten. Om du skiter i honom så går det ner i stället och du får mer att göra när du vill ta del av hans tjänster. Tackar. När man uppnått dessa speciella tjänster och sedan struntar att gå ut med dom, kommer då dom speciella tjänsterna att upphöra? "Like" ja, men vad ska man med "respect" till? Sorry, var like jag menade, visste bara inte vad det kallades. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 15 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2009 Tackar. När man uppnått dessa speciella tjänster och sedan struntar att gå ut med dom, kommer då dom speciella tjänsterna att upphöra? Ja, tyvärr. Om 'Like-procenten' sjunker under utsatt punkt igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 15 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2009 Har inte testat, men visst ringer inte vännerna om man sätter mobilen i viloläge (eller vad det nu kallas)? Storyuppdrag via telefonen kan inte heller ringa då. Kan vara bra att använda om man bara vill cruisa omkring lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jerrko Skrivet 15 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2009 Roman går jag aldrig ut med, så jag tror att gratis taxi med den jobbiga killen försvinner snart. Ingen fara med elden dock, för efter bankrånet har jag råd att åka riktig taxi utan att bry mig så mycket om vad det kostar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts