SimonJ Skrivet 14 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2009 Hejsan! Jag tänkte bara fråga: Blir det inget GTA Chinatown Wars forum? Eller kommer det senare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 14 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2009 Har jag missat nåt nu eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 14 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2009 Har jag missat nåt nu eller? Chinatown wars är till Nintendo DS... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 14 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2009 Fel forum?!?!?! Borde inte denna ligga i Allmänt gta-snack? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 14 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2009 Inte fel forum för tråden, den ligger helt rätt. Spelet borde få ett subforum under "Övriga/äldre GTA-spel" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 14 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2009 Inte fel forum för tråden, den ligger helt rätt. Spelet borde få ett subforum under "Övriga/äldre GTA-spel" Ja, det tycker jag med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 15 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2009 Visst borde det det, men jag tror inte det blir nån direkt hit. 20 trådar max, skulle jag gissa. För övrigt skulle jag vilja klistra ihop modding och stunting till Modding/Stunting, eftersom inget av forumen är sådär jätteaktiva. Kanske slänga in det under Allmänt GTA-snack? Det börjar bli mycket forum där, trots att det är rensat och ser bättre ut än förr. (Annars vore det skönt att kunna ignore-a/minimera enstaka forum och inte hela forumgrupper (GTA, Allmäna diskussionsforum, Övriga forum och GTAsajten)). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 15 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2009 Om Grand Theft Auto: Advance kan ha ett forum borde nog detta få ett också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 15 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2009 Visst borde det det, men jag tror inte det blir nån direkt hit. 20 trådar max, skulle jag gissa. För övrigt skulle jag vilja klistra ihop modding och stunting till Modding/Stunting, eftersom inget av forumen är sådär jätteaktiva. Kanske slänga in det under Allmänt GTA-snack? Det börjar bli mycket forum där, trots att det är rensat och ser bättre ut än förr. (Annars vore det skönt att kunna ignore-a/minimera enstaka forum och inte hela forumgrupper (GTA, Allmäna diskussionsforum, Övriga forum och GTAsajten)). Okej, så det kommer inte att få ett helt eget forum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 16 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2009 Okej, så det kommer inte att få ett helt eget forum? Jodå, men inte bredvid IV, San Andreas och Vice City utan förmodligen under Övriga/Äldre. Det lär få lika många trådar som GTA:Advance. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2009 Visst borde det det, men jag tror inte det blir nån direkt hit. 20 trådar max, skulle jag gissa. För övrigt skulle jag vilja klistra ihop modding och stunting till Modding/Stunting, eftersom inget av forumen är sådär jätteaktiva. Kanske slänga in det under Allmänt GTA-snack? Det börjar bli mycket forum där, trots att det är rensat och ser bättre ut än förr. Jodå, flytta gärna in dem i "Allmänt GTA-snack", men att slå ihop dem vore en ganska dum idé. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 16 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2009 (redigerad) Jodå, men inte bredvid IV, San Andreas och Vice City utan förmodligen under Övriga/Äldre. Det lär få lika många trådar som GTA:Advance. Okej, jag tror inte heller att det kommer att få så många trådar, men det är ju kul att ha ett foum i alla fall. Redigerad 16 januari, 2009 av vicecitylife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 16 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2009 Jodå, flytta gärna in dem i "Allmänt GTA-snack", men att slå ihop dem vore en ganska dum idé. Ptja. Kanske det. FYI, eller för dem som inte visste det innan, är det ju bara Root som kan göra forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts