Halo Skrivet 10 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2010 Sorry för dubbelpost, men undrar om Awakening endast kommer att släppas som nedladdningsbart till ps3, någon som vet? har bara hittat till PC och 360 annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 12 mars, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2010 Dragon Age II: 1 Feb. 2011? Vad sägs om det här? Jag hade haft svårt att tro det om det inte hade varit för att EA nyligen pressenterade att en Dragon Age: Origins uppföljare skulle komma i början av nästa år. Det här datumet (1 Feb. 2011) kommer från Dragon Age: Origins - Awakening boxen. På insidan finns ett reklam-kort med just det datumet. Nu kan det hela handla om ännu en Expansion eller DLC men det faktum att det kallas för en "Sequel" tyder på annat. Källa 1 Källa 2 Så, vad tror ni? Det låter nästan för bra för att vara sant. Men samtidigt så vet vi inte hur länge de har jobbat på 2:an redan. Dragon Age: Origins var ju typ klart långt innan det släptes och sista tiden gick mäst till finputsning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 12 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2010 Det hade ju minst sagt varit otroligt grymt. Dragon Age: Origins är nog DET bästa spelet jag någonsin spelat. Helt jävla makalöst vilken fängslande, obeskrivligt gryyyym upplevelse det var! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 13 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2010 Vad sägs om det här? Jag hade haft svårt att tro det om det inte hade varit för att EA nyligen pressenterade att en Dragon Age: Origins uppföljare skulle komma i början av nästa år. Det här datumet (1 Feb. 2011) kommer från Dragon Age: Origins - Awakening boxen. På insidan finns ett reklam-kort med just det datumet. Kommer Awakening i box-form? eller är det bara inom europa vi inte får expansionen i box? En tvåa i övrigt skulle vara riktigt fett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 13 mars, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2010 Den släpps väl bara i box-form, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 14 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2010 Hoppas verkligen att inte EA släpper tvåan för tidigt. DA2 är ett spel man ogärna vill bli besviken över. Då väntar jag hellre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 15 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2010 Den släpps väl bara i box-form, eller? Det jag har hittat är denna länk: http://www.joystiq.com/2010/02/15/dragon-a...-only-in-europe och när man söker på de flesta sidorna så får jag endast upp PC och 360 . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 15 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2010 (redigerad) Till PS3 kommer det endast finnas att köpa från Playstation Store, har jag för mig. Redigerad 15 mars, 2010 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 15 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2010 Ni har redan sagt det, men jag har inte kommit fram förrän nu...slutet alltså, jag finner inga ord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 17 mars, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2010 Vill påminna alla som ska spela Dragon Age: Origins - Awakening att först uppdatera det vanliga Dragon Age: Origins spelet för att få överföringen av karaktär till Awakening att funka som det ska. Uppdateringen startar automatiskt när du startar Dragon Age: Origins. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 17 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2010 Det hade ju minst sagt varit otroligt grymt. Dragon Age: Origins är nog DET bästa spelet jag någonsin spelat. Helt jävla makalöst vilken fängslande, obeskrivligt gryyyym upplevelse det var! Känns bra att någon annan tänker i liknande banor, så jag inte känner mig helt galen. Finns inget PC-spel jag rankar högre i alla fall. Ser fram emot att börja med expansionen i helgen, har dock inte bestämt mig om jag ska fortsätta på min rogue eller om jag ska starta en ny karaktär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 17 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2010 Det hade ju minst sagt varit otroligt grymt. Dragon Age: Origins är nog DET bästa spelet jag någonsin spelat. Helt jävla makalöst vilken fängslande, obeskrivligt gryyyym upplevelse det var!Bättre än KotOR? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 18 mars, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2010 Serieversionen av en bortklippt scen som utspelar sig i Redcliff kvällen innan sista striden. Just den här versionen antar att Gray Warden är en kvinna och scenen hade utspelat sig lite annorlunda beroende på vilka val man hade gjort tidigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 29 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2010 Någon som spelar/spelat Awakening? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 13 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2010 (redigerad) Någon som spelar/spelat Awakening? Jajjemen! Klarade ut det idag! Helt underbart! Tog cirka 19 timmar för mig att klara ut och då gjorde jag nog åtminstone 90% av alla sidequests. Dock så är det några quests man ska göra innan man gör vissa andra quests för annars blir det så att de aldrig går att klara, det har inte BioWare informerat om (möjligtvis att de inte vill det?) och det stjärtknullade lite av spelupplevelsen för mig Men det är lika skarpt som Origins, och man vill verkligen inte att storyn ska ta slut, så jag drygade ut allt med sidequests.. Sidequests nå så inihelvete också. Det hade varit kul om det hade fortsatt och vävt in sig i Origin, eller så att man åtminstone kunde använda alla DLC's från Origin till Awakening. Jag som hade mestadels DLC vapen och armor var helt näck och det var rätt jobbigt innan man fick tag på ordentligt gear. Jag fick allvarlig abstinens pga avsaknaden av alla äldre kompanjoner. Talar förstås om Morrigan, Alistair, Dog, Leilana, Zevran och Shale.. Som tur är fick man Oghren som kompanjon så abstinensen blev inte allt för stor! Nu börjar jag få cravings efter TES4: Oblivion.. Fan. Redigerad 13 april, 2010 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 13 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2010 Jag fick allvarlig abstinens pga avsaknaden av alla äldre kompanjoner. Talar förstås om Morrigan, Alistair, Dog, Leilana, Zevran och Shale.. Som tur är fick man Oghren som kompanjon så abstinensen blev inte allt för stor! Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 13 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2010 Eller? Mja, sure. Fast man får ju reda på allt i början ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 13 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2010 Mja, sure. Fast man får ju reda på allt i början ändå. Må så vara, men för mig som inte vet (visste) någonting alls så hade det varit en stor överraskning. Inget ont eller så, men tycker ändå man ska vara försiktig med det man skriver om spel eller filmer utan spoilers . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 8 september, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 september, 2010 Ang. sista DLCn Witch Hunt, som nu finns ute! Där är en bugg som gör att ens beslut i slutet av Origins felregistreras om man laddar sin karaktär från Awakening eller andra DLCer. Så bäst är att antingen ladda din karaktär direkt från Origins eller vänta tills buggen har blivit fixad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 9 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2010 Har säkert frågat detta förr, men är det open world? Jag förväntar mig inget Oblivion, men jag hatar hatar hatar allt för linjära spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts