KvaddadPadda Skrivet 6 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2010 Klarade ut spelet för några dagar sen... helt fantastiskt. Ett av de bättre spelen på länge, utan tvekan mitt game of the year. Slutet av spelet var legendariskt jävla bra, kändes som att man spelade i en grym film eller något. Högsta klass på gameplay, musik, story, videosekvenser... 5/5 alla dagar! Ser fram emot expansionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 6 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2010 Episkt. Ser mycket fram mot det här. Så, den återkommande mnedlemen från ens gammla team är Alistar ? Den person jag gillar mest av alla så det skulle inte sitta helt fel att fortsätta med den ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 6 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2010 Episkt. Ser mycket fram mot det här. Så, den återkommande mnedlemen från ens gammla team är Alistar ? Det hoppas jag på. Gillar starkt hur de baserat honom på sidekicks'en Carth från KotOR 1 och Atton från KotOR 2, de har lika stil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 7 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2010 Saknar det här spelet Men inte om 1 minut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 7 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2010 Ni som har detta på PC tar detta spel verkligen 20gb på HDD? 15Gb för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 12 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2010 Hur fort spelar man ut detta även om man sitter och nöter det varje dag flera timmar? Jag är less på spel á la Assassins Creed eller Modern Warfare 2 som man klarar ut huvudstoryn på 5-6 timmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 12 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2010 Hur fort spelar man ut detta även om man sitter och nöter det varje dag flera timmar? Jag är less på spel á la Assassins Creed eller Modern Warfare 2 som man klarar ut huvudstoryn på 5-6 timmar. Klarade ut min första genomspelning för några dagar sen och det tog väl kanske 2 veckor totalt. Total play time låg på 30-nånting timmar tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 12 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2010 Hur fort spelar man ut detta även om man sitter och nöter det varje dag flera timmar? Jag är less på spel á la Assassins Creed eller Modern Warfare 2 som man klarar ut huvudstoryn på 5-6 timmar. Bra mycket längre än MW2! Det lovar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 12 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2010 Hur fort spelar man ut detta även om man sitter och nöter det varje dag flera timmar? Jag är less på spel á la Assassins Creed eller Modern Warfare 2 som man klarar ut huvudstoryn på 5-6 timmar. Beror på hur djupt du går in i spelet. När jag var klara med -alla- side-quests, DLC-missions, "challenges" dvs "hemliga bossar" och skit så klockade jag på 55 timmar. Och då hade jag mer än halva main storyn kvar. Så du har något att göra en stund. Dock inte rekommenderat på Sexbox, då Xbox versionen är grymt mycket sämre än PC-versionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 12 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2010 Beror på hur djupt du går in i spelet. När jag var klara med -alla- side-quests, DLC-missions, "challenges" dvs "hemliga bossar" och skit så klockade jag på 55 timmar. Och då hade jag mer än halva main storyn kvar. Så du har något att göra en stund. Dock inte rekommenderat på Sexbox, då Xbox versionen är grymt mycket sämre än PC-versionen. Ah, tufft. Skivan kommer dock ligga i mitt Xbox, eftersom jag inte har någon vettig dator att spela några spel över huvud taget. Men men, shit happens. Tror ändå att det är ett grymt spel oavsett plattform! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 13 januari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2010 DLC Return To Ostagar ska nu finnas att ladda ned, har en vän till mig sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 17 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2010 Ni som spelat Dragon Age... Vad tycker ni om Mass Effect? Något som jag stör mig på i ME är att det går så långsamt och det är en massa>_<'> springande hit och dit. Är det samma sak i Dragon Age? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 17 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2010 Ni som spelat Dragon Age... Vad tycker ni om Mass Effect? Något som jag stör mig på i ME är att det går så långsamt och det är en massa>_<'> springande hit och dit. Är det samma sak i Dragon Age? Man kan springa på ME, wat. Det är värre i Dragon Age imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tryd3r Skrivet 17 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2010 Kommer man kunna ladda ner expansionen direkt till konsolen eller kommer man bara köpa den i affär? Det var någon som pratade om att man kunde respecca, går det på xbox? I vilket fall som helst så är spelet sjukt bra, ändå nackdelarna är som sagt lite småbuggar, grafiken och att man vänder dygnet. Det är ju så stort så vissa småsaker får man stå ut med. Skaffa det om du inte redan gjort det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 17 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2010 Man kan springa på ME, wat. Det är värre i Dragon Age imo. I ME så går det ju så långsamt. Det är bara i combat som man kan springa. Är tempot segare i Dragon Age? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 17 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2010 I ME så går det ju så långsamt. Det är bara i combat som man kan springa. Är tempot segare i Dragon Age? I Mass Effect kan man väl visst springa när man inte är i strid? Man kanske inte springer hur fort som helst men det krävs inte eftersom miljöerna i de flesta fall inte är gigantiska. Vet inget annat RPG-spel där man kan springa så värst mycket fortare heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 17 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2010 I Mass Effect kan man väl visst springa när man inte är i strid? Man kanske inte springer hur fort som helst men det krävs inte eftersom miljöerna i de flesta fall inte är gigantiska. Vet inget annat RPG-spel där man kan springa så värst mycket fortare heller. Jo, man joggar väl men miljöerna är gigantiska. Massor med tomma korridorer och utfyllnad att springa runt i. T.ex. basen i Virmire. Jag är nöjd sålänge man inte behöver springa runt i sterila tråkiga miljöer, men vad jag har förstått så är det inte fallet i Dragon Age. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 23 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2010 Kan man inte fortsätta spelet när man klarat ut mainstoryn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 23 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2010 Kan man inte fortsätta spelet när man klarat ut mainstoryn?Nope. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 23 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2010 Nope. Damn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts