Adde151 Skrivet 14 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2009 (redigerad) tja undrade vart man kan hitta en bil som är den italjenska maffian? Redigerad 24 januari, 2009 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rixxz Skrivet 14 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2009 tja undrade vart man kan hitta en bil som är den italjenska maffian? Grattis. Du har precis vunnit ett pris för gtasajtens bästa trådtitel 2009. Och en bil som är italienska maffian? Ehh.. Va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gamo1 Skrivet 14 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2009 Så som jag fattar det så leter han en bil som tillhör italienska maffian ...? Om jag fattar rätt ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 24 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2009 Ta en tripp till Little Italy. Där finns det bilar som tillhör Italienska maffian. Om jag minns rätt kör de ågon form av stylad Sentinel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 24 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2009 Han kanske menar Cognosetti? Den finns utanför maffia snubbens hus, jag kommer inte på hans namn nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 24 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2009 *Suck*. Om endå Italienska maffian var en bil. Då skulle man ju bara sluta tillverka den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 24 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2009 Tog mig friheten att snygga till titeln lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts