VaXXoR Skrivet 13 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2009 Har inte någon backup på orginal vehOff filen. Nu startar inte mitt IV. Vet att man kan laddda ner patchen men orkar inte med det. Vill ha orginal filen, kan någon kirra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 13 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2009 Har inte någon backup på orginal vehOff filen. Nu startar inte mitt IV. Vet att man kan laddda ner patchen men orkar inte med det. Vill ha orginal filen, kan någon kirra? Nu vet ja inte om detta är rätt fil men enda ja hittade vehOff Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 13 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2009 Yes, det var den jag behövde. Tackar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 13 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2009 (redigerad) Yes, det var den jag behövde. Tackar! Varsågod Kör mitt spel uppdaterat så ja vet inte hur pass uppdateringen på verkar denna fil Redigerad 13 januari, 2009 av Agent.47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts