qenzi Skrivet 12 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2009 (redigerad) Som Topicen lyder.. Hejsan, Jag har ganska vass dator och undrar villka inställningar ja ska ha för att det ska lira bäst. Har på högsta upplösningen, men spelet ser ut och vara lite blekt. Redigerad 12 januari, 2009 av qenzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 12 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2009 Som Topicen lyder.. Hejsan, Jag har ganska vass dator och undrar villka inställningar ja ska ha för att det ska lira bäst. Har på högsta upplösningen, men spelet ser ut och vara lite blekt. Håller på att tanka hem Gta IV nu men så länge.. Aja baja! Inge warez snack §1.1 - All uppmaning, hjälp eller förfrågan om "Warez" är absolut förbjudet på forumet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
qenzi Skrivet 12 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2009 (redigerad) Aja baja! Inge warez snack §1.1 - All uppmaning, hjälp eller förfrågan om "Warez" är absolut förbjudet på forumet! Varför? Edit: Hade bara nämnt warez inte uppmanat,frågat ang warez. Redigerad 12 januari, 2009 av qenzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 12 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2009 Moral sak, venne. Har varit så ända sen Gtasajten funnits Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
qenzi Skrivet 12 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2009 Moral sak, venne. Har varit så ända sen Gtasajten funnits Aja ok tog bort den delen.. Kan någon hjälpa mig nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 13 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2009 ENB-Series? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
qenzi Skrivet 13 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2009 ENB-Series? Det har jag, men antisla... och sånt vad sak alt sånt stå på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts