Jacker Skrivet 12 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2009 Personligen tycker jag vi kan ta bort det nu. Det var kul för fyra-fem år sen, nu är det bara i vägen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 12 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2009 Själv använder jag det inte så jag sätter blankt... Varför satte Hultan ens in det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 12 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2009 Själv använder jag det inte så jag sätter blankt... Varför satte Hultan ens in det? För att ordet w0rd (håller med) användes ganska flitigt av alla. HUltenius tröttnade väl och satte in Håller med till 100%! , vilket inte är fullt lika charmigt å coolt Nej våga inte ta bort det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 12 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2009 Personligen tycker jag vi kan ta bort det nu. Det var kul för fyra-fem år sen, nu är det bara i vägen. Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2009 Själv använder jag det inte så jag sätter blankt... Varför satte Hultan ens in det? På den tiden var det ett populärt uttryck, men många nykomlingar förstod inte vad det betydde. --- Jag bryr mig inte längre, jag kan inte ens minnas sist jag råkade ut för det. Vill folk ha bort det så kör fört, men för mig kvittar det. Om det försvinner kommer det emellertid vara ännu en grej man blickar tillbaka på och säger "Those were the days". Vote: Blankt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 12 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2009 Hehe, konstigt att detta fortfarande provocerar så pass att det kommer en undersökning. Jag stör mig inte alls på det, men det kanske beror på hur ofta man använder ordet i fråga... Vote: En blank'en Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 12 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2009 Aldrig! Det är en av de få traditioner vi har här. Det skall absolut vara kvar. Det filtret är bara så gtasajten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 12 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2009 Röstade nej för jag tycker det är en kul grej, men jag vet inte om jag bryr mig så mycket längre egentligen. Kommer som sagt säga "those were the days" om det nu försvinner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 12 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2009 Aldrig! Det är en av de få traditioner vi har här. Det skall absolut vara kvar. Det filtret är bara så gtasajten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 12 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2009 Nah, det är en klassiker! Och måste man nu skriva word så är det bara att markera någon av bokstäverna med svart. Vote: Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2009 Nah, det är en klassiker! Och måste man nu skriva word så är det bara att markera någon av bokstäverna med svart. Vote: Nej. Amatör! Det syns i quotes. Size 2 is the way to go. Word. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 12 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2009 Amatör! Det syns i quotes. Size 2 is the way to go. Word. Me so sorry mister. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 12 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2009 Ändras det i titeln också? För i såna fall känns det dumt att ha kvar det nu när vi har en dator och teknik-avdelning där bland annat word frågor kan komma upp. Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 12 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2009 Jag tycker att det är väldigt jobbigt och vill därför ha bort det. Ingen skriver word i det syftet längre utan det förstör snarare när något citerar något på engelska. Vansinnigt tråkigt för övrigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 12 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2009 Vote: Blankt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2009 Bort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 12 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2009 Låt det stanna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 12 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2009 Ta bort det plz. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 12 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2009 Låt det stanna. Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 12 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2009 Bort, skapar så mycket ilska hos mig när jag skriver ut en låttext eller ska citera något från en film, som exempel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts