tomboy Skrivet 11 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2009 Jag håller på o försöker hitta en Emperor i bra skick, de finns som rostiga skrotbilar men jag har inte hittat nån fräsch. Om nån som vet kan hjälpa mig vore jag tacksam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 11 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2009 Vad jag vet går de inte att få tag på i helt nyskick, men testa att åka till en Pay-n-Spray med en skraltig bil och se vad som händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tomboy Skrivet 12 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2009 (redigerad) Vad jag vet går de inte att få tag på i helt nyskick, men testa att åka till en Pay-n-Spray med en skraltig bil och se vad som händer. Jag provade förut att göra så, men bilen blir inte helt fräsch. Men jag lyckades hitta en i fint skick för en stund sen. Jag körde omkring på norra Algonquin o tillslut mötte jag en. Redigerad 12 januari, 2009 av tomboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 12 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2009 Annars finns det biltvätt för att ta bort skiten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tomboy Skrivet 12 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2009 Annars finns det biltvätt för att ta bort skiten. Bilen blir väl inte reparerad av att man tvättar den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 13 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2009 Bilen blir väl inte reparerad av att man tvättar den! Men nej men den blir det om du åker till en Pay-n-spray sen biltvätten gör att du tar bort allt skit från bilen så den ser ren ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tomboy Skrivet 13 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2009 Men nej men den blir det om du åker till en Pay-n-spray sen biltvätten gör att du tar bort allt skit från bilen så den ser ren ut. Alright, då är jag med. Fattade inte riktigt vad du menade först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 13 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2009 Fick tag på en Emperor igår i Beach Gate/Firefly Island. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 31 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2009 Har en fråga om Sultan så drar upp den här tråden istället för att skapa en ny. Jag har fått för mig att det ska finnas 3 typer av sultan. Den vanliga, en lite stylad och sultan RS. Eller har jag drömt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 31 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2009 Har en fråga om Sultan så drar upp den här tråden istället för att skapa en ny. Jag har fått för mig att det ska finnas 3 typer av sultan. Den vanliga, en lite stylad och sultan RS. Eller har jag drömt? That's right, det finns. Du har inte drömt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 31 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2009 That's right, det finns. Du har inte drömt. Grymt. Men den är väldigt sällsynt va? Någon som vet vart den kan finnas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 31 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2009 Grymt. Men den är väldigt sällsynt va? Någon som vet vart den kan finnas? Sett den en del runt Alderney, vid burgershot som finns ganska nära det gamla huset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 1 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2009 Va? Finns det flera varianter på Sultan? Det måste jag ha missat... ska kolla upp det då jag stiger upp... nu kryper jag till kojs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 1 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2009 Va? Finns det flera varianter på Sultan? Det måste jag ha missat... ska kolla upp det då jag stiger upp... nu kryper jag till kojs Japp det finns. Hittade en bild på den! http://pici.se/pictures/vDVraOcDU.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 2 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2009 Japp det finns. Hittade en bild på den! http://pici.se/pictures/vDVraOcDU.jpg Oj... Snygg kärra! Var kan man hitta de olika varianterna? Några speciella Spawn-points? Något speciellt område? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferrari Skrivet 2 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2009 (redigerad) Denna videon visar var du kan hitta Sultan RS [youtube-old]xWfFdaoE5Ys[/youtube-old] Redigerad 2 februari, 2009 av Ferrari Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 2 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2009 Denna videon visar var du kan hitta Sultan RS [youtube-old]xWfFdaoE5Ys[/youtube-old] Tror nog alla vet vart den finns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts