RavenE Skrivet 11 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2009 (redigerad) Tänkte börja spela idag igen efter ett uppehåll på en dryg månad. Startar spelet, och allt laddas som det ska. Tills det är klart. Kameran sänks ner till knähöjd och "filmar mig", sen snurrar den runt runt runt i höög fart. Det är inte som drunk-cam, så att det vinglar alltså, utan den snurrar bara. Drog hem de nyaste drivrutinerna, men det är samma fel. Edit: Har ingen patch, så det beror inte på det. Redigerad 11 januari, 2009 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 11 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2009 Fick liknande problem när jag hade en gamepad inkopplad. Dra ut gamepad/joystick om du har en och starta om spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 11 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2009 Hade en joystick som låg i ett visst läge på hyllan ikopplad en gång. Det tog ett tag att lista ut.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 11 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2009 Fick liknande problem när jag hade en gamepad inkopplad. Dra ut gamepad/joystick om du har en och starta om spelet. Åh, tack! Kopplade ur min joystick och allt funkade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2009 Detta börjar bli en klassiker. Har sett flera sådana här trådar i GTA-forumen genom åren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts