Sammy Skrivet 11 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2009 Jag har 4 dumma frågor till er om SA:MP (San andreas multiplayer) . Vad förslags dator använder ni när ni spelar SA online? . Hur mycket minne ska man minsta ha för att kunna spela? . Kostar de att spela online? . Måste jag ha Original versionen, eller gåre bra med den äldre? /Tacksam för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 11 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2009 Jag har 4 dumma frågor till er om SA:MP (San andreas multiplayer) . Vad förslags dator använder ni när ni spelar SA online? . Hur mycket minne ska man minsta ha för att kunna spela? . Kostar de att spela online? . Måste jag ha Original versionen, eller gåre bra med den äldre? /Tacksam för svar 1. Samma dator som Offline 2. Det är väl rekomenderat att ha 2 gb minne till vanliga offline spel. Man själv HAR jag kört med 512 mb minne så det går ju. 3. Nej, SA-MP är helt, gratis samma med MTA 4. SAMP = Gta Sa 1.0 MTA = Gta Sa 2.0 /1.01 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sammy Skrivet 11 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2009 Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sdhoirm Skrivet 24 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2009 Jag ber om ursäkt att jag drar upp en gammal tråd. Men känner att jag måste rätta lite. 2. Det är väl rekomenderat att ha 2 gb minne till vanliga offline spel. Man själv HAR jag kört med 512 mb minne så det går ju.Tyvär har du fel där, rekommenderat ramminne till GTA SA är 384MB (minimum 256MB) 4. SAMP = Gta Sa 1.0 MTA = Gta Sa 2.0 /1.01Tyvär fel igen, MTA är en helt annan multiplayer modd till GTA SA och har absolut ingenting med Samp att göra. Och för att kunna spela Samp måste man patcha ner GTA SA till version 1.0. Inget annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts