Sammy Skrivet 11 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2009 Vart kan jag hitta detta ställe? http://www.stevey.biz/upload/images/sanadreasmiliarybase.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 11 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2009 (redigerad) Du finner den på botten av militärbasen, har du gjort uppdraget Black Project? Redigerad 11 januari, 2009 av Ma__Cipriani Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sammy Skrivet 11 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2009 Japp, för längesen!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 11 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2009 Och du såg inte bordet och kartan när du var där? Försök att ta dig dit igen, slå in polisfusket eller någonting och se dig omkring. Kör du på PS2 eller PC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sammy Skrivet 11 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2009 Jag hare på PS2 ...fast de finns ju ingen "ingång", gallret? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 11 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2009 Hm, nej man kan nog inte komma ner dit igen på PS2 eftersom det finns inga moddar som kan ta en dit gallret är ju låst. Bilden var förmodligen tagen på SA på PC under Black Project. På PC kan man modda sig en slags jetpack som kan ta en var man vill, den går igenom väggar och mark och alltsammans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sammy Skrivet 11 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2009 ookej, haha nice! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sex_Pistols Skrivet 12 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2009 Hm, nej man kan nog inte komma ner dit igen på PS2 eftersom det finns inga moddar som kan ta en dit gallret är ju låst. Bilden var förmodligen tagen på SA på PC under Black Project. På PC kan man modda sig en slags jetpack som kan ta en var man vill, den går igenom väggar och mark och alltsammans. Var hittar man den modden? O säg inte sök på google.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 12 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2009 Gå till huset mitt emot Mad Dog's mansion. Vid poolen ska det finnas en vägg som man kan gå igenom. Skriv in jetpack-fusk och flyg genom väggen. Flyg under marken, hela vägen till Area 69. Jag själv brukade göra så på PS2-versionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts