BigBear Skrivet 14 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2003 loooooooool vet ni inte var morrowind är e ni konstiga... men ja har aldrig kört d för d e sämst hur vet du att de é dåligt när du inte kört de? jag tycker de é skit, inte för att jag har kört de men de é de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 14 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2003 Nu snackar jag om att va en vampyr här va. Inte fiendevampyrer som man slaktar med köttyxan. Jag snackar också om det!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 15 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2003 Nu ska jag, På level 64 , Det är sant ta reda ut det här! Om man blir biten av en "Vampyr" (Ser ut som en vanlig person fast med vita ögon och lever i grottor) Kan man få en sjukdom som heter något. Det står klart och tydligt när du får den. Detta leder till att du förlorar liv i en väldig hastighet när du är i solen och att du förlorar en väldig massa liv om du blir slagen av silver svärd. Det låter inte så specielt kul, men det finns possitiva saker också . T.ex. du får ca 100 i Hand To Hand och får lite mer i lite andra saker. som till exempel styrka. Om bu inte botar det tillräckligt snabbt så vet jag inte om du någonsin kommer bli normal igen. :'( Föresten ingen i städerna kommer att gilla dig längre så det kommer bli svårt att hitta ett botemedel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Humbug Skrivet 15 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2003 loooooooool vet ni inte var morrowind är e ni konstiga... men ja har aldrig kört d för d e sämst Jag tycker att du e lite konstig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 13 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2004 Nu drar jag upp den här topicen igen Jag fick Morrowind med mitt nya grafikkort och tänkte att de kanske var skoj så jag testa. O de va verkligen roligt. Mycket bra RPG spel. Men jag har ett problem. Precis i början när man hittat mördaren till skattesnubben (tax collectorn, kommer inte ihåg namn) så vill han slåss. Men jag kan inte träffa honom knappt. Beror det på skills eller vapen osv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 13 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2004 Nu drar jag upp den här topicen igen Jag fick Morrowind med mitt nya grafikkort och tänkte att de kanske var skoj så jag testa. O de va verkligen roligt. Mycket bra RPG spel. Men jag har ett problem. Precis i början när man hittat mördaren till skattesnubben (tax collectorn, kommer inte ihåg namn) så vill han slåss. Men jag kan inte träffa honom knappt. Beror det på skills eller vapen osv? Ja det beror lite på båda. Om du tex har valt svär skills och använder pilbåge kommer du att missa. och om du har valt pilbåge skills och använder svärd kommer du också att missa. men om du väljer svärd skills och använder svärd så kommer du att träffa, inte hela tiden om du nu inte råkar ha 100 svärd skill poäang i början av spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 13 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2004 Nu drar jag upp den här topicen igen Jag fick Morrowind med mitt nya grafikkort och tänkte att de kanske var skoj så jag testa. O de va verkligen roligt. Mycket bra RPG spel. Men jag har ett problem. Precis i början när man hittat mördaren till skattesnubben (tax collectorn, kommer inte ihåg namn) så vill han slåss. Men jag kan inte träffa honom knappt. Beror det på skills eller vapen osv? det finns ju en nyare tråd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 22 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2004 (redigerad) Nån som har spelat expansionen Bloodmoon. Installerade de innan men när man startar de startas Morrowind vanligt. Det är väl en expansion och inte ett nytt, fristående spel? Nån som vet hur de funkar? Redigerad 22 januari, 2004 av beat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts