SilentViper Skrivet 29 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 (redigerad) Blir kanske DHS nästa år för mig. Med tanke på hur min polen resa blir nästa år om det inte blir av så blir det e.v DH och om jag har lyckats fixa körkort. Redigerad 29 januari, 2009 av Agent.47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 29 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 Då ser man skolavslutningen som en extra dag på lovet! Så länge du inte ska vara med i någon avslutningskabaré eller liknande så är där väl inga större anledningar att komma dit? Eller det kanske bara är jag som är tråkig och arrogant... Jag som alltid känt att skolavslutningen har varit en ganska stor grej. Dagen då man säger 'hejdå' till vissa personer som man vanligtvis inte umgås med och man vet att det kommer ta ett bra tag innan man träffar dom igen. Men det är bara vad jag tycker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2009 [youtube-old]QyRdH53cR3A[/youtube-old] Bra peppfilm av Norton. Förövrigt mina klasskamrater som man ser ätandes vid 2:18 ungefär; de var med i en rätt komisk intervju som jag inte orkar leta upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 5 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2009 Vad heter låten som spelas upp? Otroligt skön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2009 Värdekod beställd, fan 800;- nu.. surt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 6 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2009 Yay! =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 6 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2009 Värdekod beställd, fan 800;- nu.. surt. Woho! Se till att inte vara ute när vi ska fotas denna gången bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2009 Woho! Se till att inte vara ute när vi ska fotas denna gången bara. Polaren har flyttat, så vi han inte hänga i hans fd. lägenhet längre. Surt som fan dock, var skitnajs att gå dit och sova/äta/supa/skita.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 10 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2009 Blir inget DH för mig i sommar nån annan får ta min plats och komma på sjuka ideer som ni kan göra på forumträffen xd ev. så kanske vi ska fixa dagspass, om det blir så, så kommer ni att höra från mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2009 D42:13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 22 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2009 (redigerad) Det verkar bara som att jag och de andra två bara kommer med eventpass, vi känner nog att vi vill försöka hitta på lite andra saker förutom att spela. Edit: eller, jag känner mig jävligt otaggad. mjeh.. Redigerad 26 mars, 2009 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 mars, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2009 (redigerad) Bump! Börjar närma sig nu! Jag kom på att jag blev intervjuad på DH och att jag fick ett litet papper med deras hemsida. Grävde upp det och gick in. De har redigerat filmen nu, den finns på YT i två delar. Här är del 1: http://www.youtube.com/watch?v=FYmHC-G58KI Filmen är väl sådär, den kan ge en lite DH-sug om inte annat. Det var trist att se att intervjun på ca 10min med mig blev nerklippt till cirka 3 sekunder, men hey. Jag finns på 6:34. Gillar att jag säger "Som bä.. som max!" Edit: Ooh, hittade även filmen som några i min parallellklass gjorde. Det är synd att de stängde av kameran precis i slutet i del 2, jag kom och dansade med min dator framför kameran då! Del 1: http://www.youtube.com/watch?v=Z6HTppiEuqU Redigerad 30 mars, 2009 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 30 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2009 Meeep, gief DH!... Taggad som fan men fan 2½ månad kvar ju... så jäffla segt Funderar vad man kan ta med sig för stol, då jag inte har hört så bra saker om dom som finns där. Skulle vara najs att ta med denna: http://upl.gizgiz.nu/files/ben_9358_a.jpg Men jag tror nästan det blir lite klumpigt med en sån? eller hur mycket utrymme har man egentligen? ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 mars, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2009 Finns många med sådana stolar. Man sitter inte jättetrångt, det är bordsytan som är liten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 30 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2009 (redigerad) Meeep, gief DH!... Taggad som fan men fan 2½ månad kvar ju... så jäffla segt Funderar vad man kan ta med sig för stol, då jag inte har hört så bra saker om dom som finns där. Skulle vara najs att ta med denna: Men jag tror nästan det blir lite klumpigt med en sån? eller hur mycket utrymme har man egentligen? ^^ Ojdå, här va vi pr0, själv nöjer man sig med en kudde på deras stolar. Och utrymmet är... Begränsat. Redigerad 30 mars, 2009 av VenoM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 mars, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2009 Själv tycker jag att stolarna är helt okej. Det finns en hyfsat bekväm modell, och en mindre bekväm. Jag brukar ställa två av den bekvämare modellen på varandra och placera kudden på lämpligt ställe. Sedan sitter jag som en kung. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 8 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2009 Slog mig nyss... Borde man inte kunna ladda ner som en jävla galning på DH? Jag menar, de hittar ju direkt inte ens IP/dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 8 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2009 Minimal risk Skulle ha skrivit en lång grej här om varför det är så, men brist på ork. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 13 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2009 Slog mig nyss... Borde man inte kunna ladda ner som en jävla galning på DH? Jag menar, de hittar ju direkt inte ens IP/dator. Det är ju en av de större anledningarna till varför jag åker dit, hur kommer det sig att du kom och tänka på det nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 13 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2009 Det är ju en av de större anledningarna till varför jag åker dit, hur kommer det sig att du kom och tänka på det nu? För med IPRED i full rulle har mitt nerladdande hemma minskat rätt mycket, iaf torrents. Så man borde ju kunna låta uTorrent rulla på ganska hårt under DH, då alla sitter och fumlar på samma nätverk. Giz, förklara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts