SimonJ Skrivet 28 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2009 Hah, såna där meningar känner jag igen... Tomma ord, tomma ord. Hur vet du det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2009 Jag hör rykten om att oldschool-trion dyker upp nästa vinter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 28 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2009 Jag har pengar, jag har tid. Hmm! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 28 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2009 Jag har pengar, jag har tid. Hmm! Do it do it do it Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 28 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2009 Jag har pengar, jag har tid. Hmm! Då kanske jag skulle följa med också. Hmm! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 28 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2009 Då kanske jag skulle följa med också. Hmm! DO IT DO IT DO IT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 28 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2009 (redigerad) DO IT DO IT! Jag är fan sugen. :hmm: ----- Dreamhack kommer till Stockholm DreamHack On Tour 2009 fortsätter och idag har vi glädjen att meddela att vi kommer till Stockholm under sportlovet. DreamHack Stockholm arrangeras på Tekniska museet under sportlovsveckan. På DreamHack i Tekniska museet kommer besökarna kunna prova på mängder av aktiviteter från DreamHack-världen, bland annat kan man spela de senaste spelen på LAN och konsoll, tävla i e-sport, se på bidrag från DreamHack Kreativ, se moddade datorer, lyssna på föreläsningar och delta i workshops. DreamHack på Tekniska museet öppnar lördagen 21 februari och har sedan öppet alla dagar under hela sportlovet. Håll utkik på vår hemsida för detaljerad information om allt kul som kommer att hända! Entré till DreamHack på Tekniska Museet löser du på plats och du behöver inte boka plats i förhand. Datorer, konsoller och alla andra aktiviteter är fria att använda för alla besökare. Kvala till DreamHack Summer 2009 i Counter-Strike 1.6 Under sportlovsveckan i Stockholm på Tekniska Museet kommer vi att arrangera ett kval till DreamHack Summer 2009 i Jönköping i det omåttligt populära spelet Counter-Strike 1.6. Ytterligare detaljer kommer inom kort! Redigerad 28 januari, 2009 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2009 Hur vet du det? Jag vet det eftersom att folk i flera år har skrivit "Jag kanske kommer!" men sedan inte kommit. Ett kanske är nästan alltid ett nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 28 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2009 Jag vet det eftersom att folk i flera år har skrivit "Jag kanske kommer!" men sedan inte kommit. Ett kanske är nästan alltid ett nej. Okej, men jag har nästan bestämt mig för att komma. Jag måste bara titta när det är skolavslutning, så att inte den är i vägen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 28 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2009 Okej, men jag har nästan bestämt mig för att komma. Jag måste bara titta när det är skolavslutning, så att inte den är i vägen! Gör det imorrn... Dont forget! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 28 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2009 Mitt kanske blev ett nej i år. Synd, för det är summer som är det bästa DH't : < Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 29 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 Gör det imorrn... Dont forget! Menar du att jag ska boka plats nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 29 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 Menar du att jag ska boka plats nu? Nej, att du skulle checka med skolavslutningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 29 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 (redigerad) Nej, att du skulle checka med skolavslutningen Jaha, jag kan kolla det nu. Redigerad 29 januari, 2009 av SimonJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 29 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 Okej, men jag har nästan bestämt mig för att komma. Jag måste bara titta när det är skolavslutning, så att inte den är i vägen! Strunta i skolavslutningen. Det har aldrig stått i vägen för mina DH-besök. DH über alles, eller iaf skolavslutningen. Den enda anledningen är att kanske hämta ut sina betyg, men man får väl ändå betygen via brevlådan nuförtiden? Eller de delas ut sista dagen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 29 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 Strunta i skolavslutningen. Det har aldrig stått i vägen för mina DH-besök. DH über alles, eller iaf skolavslutningen. Den enda anledningen är att kanske hämta ut sina betyg, men man får väl ändå betygen via brevlådan nuförtiden? Eller de delas ut sista dagen? Jag går ju bara i 6:an så jag får ju inga betyg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 29 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 Jag går ju bara i 6:an så jag får ju inga betyg. Då ser man skolavslutningen som en extra dag på lovet! Så länge du inte ska vara med i någon avslutningskabaré eller liknande så är där väl inga större anledningar att komma dit? Eller det kanske bara är jag som är tråkig och arrogant... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 29 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 Då ser man skolavslutningen som en extra dag på lovet! Så länge du inte ska vara med i någon avslutningskabaré eller liknande så är där väl inga större anledningar att komma dit? Eller det kanske bara är jag som är tråkig och arrogant... Nej, det finns ju egentligen ingen anledning att gå dit (om DreamHack är på samma dag). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 29 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 Nej, det finns ju egentligen ingen anledning att gå dit (om DreamHack är på samma dag). Nå? Har du kollat när avslutningen är än? XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 29 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 Nå? Har du kollat när avslutningen är än? XD Ja, den är den 12 juni så det är inga problem med den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts