GiZmo Skrivet 23 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2009 Ehy guys! bara 3-4 dagar kvar till platsbokningen öppnar så vi får börja bestämma vilken rad vi ska ta! D42 har en del platser kvar i mitten, och det var nån som rekommenderade den. What u say? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2009 Jag har bestämt mig för att sitta med mina klasskamrater nu i alla fall, så jag stryker mig från listan. DH kommer att infalla efter att jag tagit studenten, så det kommer vara kul för mig att hålla kontakten med dem. Ni andra borde placera ut er, D42 var mitt val så det kvittar. Sätt er brevid Sikorka, varannat så kommer inga platser att bli tagna för när platsbokningen öppnar "på riktigt". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 25 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2009 Jag tror inte att vi alla kommer få plats bredvid Sikorka, för det är två nissar som satt sig rätt nära. (Ingen jag känner igen från GTAsajten..) Förövrigt förstår jag inte varför han envisas med att sätta sig längst ut i hörnet. Kan vi inte köra på D13/D14 som vi brukar? Väldans tomt där just nu iallafall, och jag förstår inte vad folk ser för nackdel med de raderna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 25 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2009 Jag tror inte att vi alla kommer få plats bredvid Sikorka, för det är två nissar som satt sig rätt nära. (Ingen jag känner igen från GTAsajten..) Förövrigt förstår jag inte varför han envisas med att sätta sig längst ut i hörnet. Kan vi inte köra på D13/D14 som vi brukar? Väldans tomt där just nu iallafall, och jag förstår inte vad folk ser för nackdel med de raderna. Fine for me, så länge man inte sitter med ryggen mot scenen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 25 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2009 (redigerad) ... Redigerad 15 november, 2020 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2009 Mysigt under tornet <333 bög Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 25 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2009 Det tror jag! 4 st bekräftade på GTAsajten rad, 5 platser lediga Mysigt under tornet <333 Far åt helvete. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 27 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2009 Platsbokningen öppen! IceCandy/Jag/Rushi sitter på D13:8/6/4 :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 27 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2009 (redigerad) ... Redigerad 15 november, 2020 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 27 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2009 Tror jag har biljett. Blir med samma folk som i vintras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 27 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2009 (redigerad) Jag vill så gärna åka på DreamHack! Men jag vet inte om det är värt att lägga alla pengarna på det. Redigerad 27 januari, 2009 av SimonJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 27 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2009 Jag vill så gärna åka på DreamHack! Men jag vet inte om det är värt att lägga alla pengarna på det. Självklart är det värt det! Första gången åkte jag dit bara för upplevelsen i sig, och de andra gångerna var det för att delvis träffa forumiter och delvis för att uppleva upplevelsen en gång till. Do it, faggot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 27 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2009 Självklart är det värt det! Första gången åkte jag dit bara för upplevelsen i sig, och de andra gångerna var det för att delvis träffa forumiter och delvis för att uppleva upplevelsen en gång till. Do it, faggot. Den största anledningen att åka är för att få träffa trevliga forumiter, men är det inte åldersgräns? Jag är ju bara 13 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 27 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2009 Den största anledningen att åka är för att få träffa trevliga forumiter, men är det inte åldersgräns? Jag är ju bara 13 år. Ingen gräns, du måste bara ha tillåtelse från föräldrarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 27 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2009 Ingen gräns, du måste bara ha tillåtelse från föräldrarna Okej, då är det mycket möjligt att jag kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 28 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2009 Äsch, det blir inget för mig. DH börjar samma dag som avslutningen ju och jag har annat skit att ta hand om just då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2009 Okej, då är det mycket möjligt att jag kommer. Hah, såna där meningar känner jag igen... Tomma ord, tomma ord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 28 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2009 (redigerad) Hah, såna där meningar känner jag igen... Tomma ord, tomma ord. Jag kan väl direkt säga att det är "Mycket omöjligt att jag kommer" No permission from parents! Redigerad 28 januari, 2009 av Adrian G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 28 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2009 Hah, såna där meningar känner jag igen... Tomma ord, tomma ord. Höh, jag känner också igen dom meningarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts