xstreem Skrivet 15 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2009 Jag skiter var jag sitter bara de blir brevid ice <3 Åh, din kåtbock där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 15 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2009 Åh, din kåtbock där! Är ice en hund? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 15 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2009 Är ice en hund? ja, visste du inte de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 16 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2009 (redigerad) dubble =D För dom skåningar/som bor på väg upp till Jönköping kan jag informera att jag kommer köra bil. Osäker om hur mycket man får in i bilen men det borde inte vara så mycket problem att få med 1-2 personer gta-sajtare i bilen Först till kvarn typ, förutom om Adrian G kan komma ändå, då får han förtur D: Redigerad 16 januari, 2009 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2009 En liten nyfiken fråga till dig GiZmo: Du verkar alltid ha varit extremt blyg för att visa hur du ser ut/avslöja vem du är (även fast jag vet hur du ser ut, mwahahah). Borde du inte vara extremt nervig för att helt plötsligt möta en massa GTAsajtare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 16 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2009 (redigerad) Oops. Inget. Redigerad 16 januari, 2009 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 16 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2009 (redigerad) En liten nyfiken fråga till dig GiZmo: Du verkar alltid ha varit extremt blyg för att visa hur du ser ut/avslöja vem du är (även fast jag vet hur du ser ut, mwahahah). Borde du inte vara extremt nervig för att helt plötsligt möta en massa GTAsajtare? Mjo lite nervös är jag, men wtf.. Är en grej att träffa folk som är okey irl, en annan att posta bilder på sig online där folk kan googla fram dom. Fan.. gruppfotot!.. WTB hundmask? Redigerad 16 januari, 2009 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 16 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2009 Fan.. gruppfotot!.. WTB hundmask? DO IT! Angående om jag kommer nu i sommar så kommer det ta några dagar innan jag vet säkert. Hur länge till kan man boka om man vill ha någon speciell plats? Transport säkrad i alla fall Tack Giz. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 16 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2009 Åh. giz, han verksar så snäll och gosig, nästan så man ska komma bara för att gosa med han woff woff Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 16 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2009 DO IT! Angående om jag kommer nu i sommar så kommer det ta några dagar innan jag vet säkert. Hur länge till kan man boka om man vill ha någon speciell plats? Transport säkrad i alla fall Tack Giz. "Platsbokningen öppnar 2009-01-27 för medlemmar i Svenska Spelföreningen (du är medlem). (För de som har rätt till förtur har bokningen redan öppnat)" Så.. typ.. Du har tills den 27'e, efter det så öppnas platsbokningen.. Svårt att säga hur det blir med platser då. @Nik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 17 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2009 Måste man verkligen bestämma nu, finns det inga biljetter kvar i mars-april? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 17 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2009 Måste man verkligen bestämma nu, finns det inga biljetter kvar i mars-april? Klart det gör, bara att du kanske inte får lika bra platser som du hoppats på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 17 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2009 Har det bestämts vart GTAraden skall vara ännu? Jag tycker personligen att det var bra som vi satt sist. Förövrigt vill Rushifell vara med på framsidan, och ni kan göra oss i fettext eftersom vi har biljetter. ALSO VI PAXAR FÖR ATT FÅ SITTA PÅ VARSIN SIDA AV GIZMO! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 17 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2009 ALSO VI PAXAR FÖR ATT FÅ SITTA PÅ VARSIN SIDA AV GIZMO! nu vill inte jag komma längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 17 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2009 Räknade nyss att jag lagt ner lite mer än 10k på mina DH's. Blir nog det sista i år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 18 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2009 Vill verkligen komma. Hör runt med massa folk nu, men dom lääär ju banga. Tror att jag två kompisar dyker upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 19 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2009 Jag lär dyka upp som vanligt, däremot är jag kanske med på ev. träffar den här gången. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2009 Jag lär dyka upp som vanligt, däremot är jag kanske med på ev. träffar den här gången. Du kommer att ångra dig i sista stund. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredaco Skrivet 21 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2009 (redigerad) Tjenare, DHW08 var riktigt roligt och det var första gången för mig. Nu till DHS09 så glömde jag att köpa värdekod då det var sista dagen för det, så att man skulle komma åt platsbokningen tidigare. Jag filmade på DHW08 och gjorde den filmen som ni har på "sida 1" i denna tråden. + att jag har gjort en fortsättning på filmen. Mitt "filmteam" heter: http://hejsan.nu/h1a98w40a97fawwtsy353.png Redigerad 21 januari, 2009 av Fredaco Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2009 Tjenare, DHW08 var riktigt roligt och det var första gången för mig. Nu till DHS09 så glömde jag att köpa värdekod då det var sista dagen för det, så att man skulle komma åt platsbokningen tidigare. Jag filmade på DHW08 och gjorde den filmen som ni har på "sida 1" i denna tråden. + att jag har gjort en fortsättning på filmen. Mitt "filmteam" heter: http://hejsan.nu/h1a98w40a97fawwtsy353.png Hej, jag är ett stort fan av era DreamHack-filmer, de är bättre än Toivas imo Nu när du är en del av forumet måste du självklart filma alla medlemmar i forumet i sommar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts