Siana Skrivet 16 juni, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2009 Haha, Sikorka blev ju magiskt träffad hela tiden. Dog vid spawn hela tiden. Kul kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rushifell Skrivet 16 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2009 (redigerad) StellHell: Hade gärna hängt med på en öl om jag inte behövt köra bil imorgon, men en cigg ska jag nog kunna ta. Gof: Tack. <3 Redigerad 16 juni, 2009 av Rushifell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 16 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2009 Skulle tagit T istället, jävla övertag dom hade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 juni, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2009 lol-- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 16 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2009 lol-- x3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2009 Det var en förjävla god öl det. Orka bry sig att man ska köra bil, det ska fan jag med göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 16 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2009 (redigerad) Sover alla för? :< Åhh Full Strike: Juice är det godaste jag druckit känns det som.. <3 (orange) Samt, lägger dom verkligen ner nätet vid 08 och el vid 09? Redigerad 16 juni, 2009 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 16 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2009 (redigerad) Sover alla för? :< Åhh Full Strike: Juice är det godaste jag druckit känns det som.. <3 (orange) Samt, lägger dom verkligen ner nätet vid 08 och el vid 09? 8 har jag hört! Ska vi kirra gruppfoto nu? Jag står för kamera + stativ! Edit: No reply n0obs!11 Redigerad 16 juni, 2009 av FoxtroT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 16 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2009 09:00 El och internet stängs av står de iaf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 16 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2009 (redigerad) I CAN SEE THE LIGHT kopplar ner datorn nu snart, dh detta år var lite segt men vart jävligt roligt emot slutet. tack alla <3 Redigerad 16 juni, 2009 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 16 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2009 Hemma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 16 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2009 Inget gruppfoto?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 16 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2009 http://www.youtube.com/watch?v=yCDFBc02_sM...re=channel_page Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 juni, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2009 Såååja. Begav mig vid 7-tiden efter att ha sett att jag inte vann på Kreativ (fögande förvånande). Hann inte säga hejdå till er, men jaja. Jag var fast hos min kompis ett bra tag, så jag slaggade där. Nu är jag äntligen hemma. Vi ses igen till vintern! Han må vara sandneger, men du fick två slag på kuken. Sandapan vinner. Jädra kul du, jävla ADD-fetto. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 16 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2009 Inge gruppfoto? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 16 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2009 Inge gruppfoto? Nej, ingen svarade när jag frågade, och ingen svarade när Saleen frågade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 16 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2009 Nej, ingen svarade när jag frågade, och ingen svarade när Saleen frågade. Jag frågade aldrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 16 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2009 Hur var stämningen när Pontén var där? Hur gick snacket bland folket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 16 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2009 Hur var stämningen när Pontén var där? Hur gick snacket bland folket? Kolla IPRED tråden så finns en länk där så ser du nog. Och ja tror verkligen att du kan nog lista ut det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 16 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2009 (redigerad) Kolla IPRED tråden så finns en länk där så ser du nog. Och ja tror verkligen att du kan nog lista ut det. Är du sur eller? Redigerad 16 juni, 2009 av spajdermän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts