Siana Skrivet 14 juni, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2009 Hah, näe. Vadårå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 14 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2009 Hah, näe. Vadårå? Han slängde sig ut bland folket, och typ åkte i golvet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 14 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2009 Hah, näe. Vadårå? Blev lite skoj+putta+bråk i mitten, och sedan blev det en hög av människor på golvet som inte såg då glada ut. Var jättenära på att kliva rakt på magen på en skräckslagen tjej som låg fastklämd under fötter men avvek i sista sekund. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 14 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2009 Funderar på att sova för första gången. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 14 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2009 Ta lite bilder! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 14 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2009 Fy fan, gonatt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 15 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2009 Vafan, jag trodde det var slut snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 15 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2009 Det har fanemej inte postats några bilder ännu. Jag har tagit några stycken med min mobilkamera som jag slänger upp 'rå. Har inget bättre att erbjuda tyvärr. Kan dock be Gizmo slänga upp några han tagit med digitalkameran när han är tillbaka från sin skönhetssömn. Notera att jag inte orkar göra thumbs av dom. Men det tar nog inte alltför lång tid att ladda, så wha'eva'! Jag och Rushifell, just arrived: Lasershow under invigning, denna gången utan raketer tyvärr: Resultat från lasershow: Sikorkas resultat: Rushifell berättar om Lasershowen för Heavy, hans resultat av att få veta: Köpte 3 glowsticks: Sikorka gör sig cool: Gizmo chillar: Det är allt ni får just nu, lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 15 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2009 (redigerad) Gizmo chillar: Redigerad 15 juni, 2009 av Xazzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 15 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2009 (redigerad) Jag har massor av bilder tagna med min system. Fick bla. gå upp en våning, och ta kort över hela hallen för crew Bilder kommer snart! Edit: Nuså! Orkade inte rendera mer bilder, blev en snabbfixning av dem bara Lite stora kanske, man de får ni allt leva med http://img193.imageshack.us/img193/8378/dh2ps.jpg Redigerad 15 juni, 2009 av FoxtroT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 15 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2009 Lite mindre datorer igång nu när jag var där och tog bilder http://upl.gizgiz.nu/files/IMG_8122.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 15 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2009 Gizmo när får man se vem du är på bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 juni, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2009 God morgon :] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 15 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2009 Gizmo när får man se vem du är på bild När man gör lite research. Jag har sett hur han ser ut, hihi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 juni, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2009 JAG MED!!!!11 ---- Fan, så här ska jag alltid göra. Skrev "Väck mig nån gång vid 11-2 plz" och satte som skärmsläckare. Blev väckt vid 11 av killarna på raden bakom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 15 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2009 Satans helvetes kuk, skulle blivit väckt för 4 timmar sen, men nej >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 15 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2009 JAG MED!!!!11 ---- Fan, så här ska jag alltid göra. Skrev "Väck mig nån gång vid 11-2 plz" och satte som skärmsläckare. Blev väckt vid 11 av killarna på raden bakom. Klockren! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 15 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2009 Passade på att ta två bilder på Siana och Rushifell under senaste rökpausen. (:!!! NOTERA RUSHIFELLS SNOPP H3H3H3H3H3HH3 (:!!! (:!!! (:!!! (:!!! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 juni, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2009 Hahaha =D sån blir han i närheten av mig :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rushifell Skrivet 15 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2009 Hahaha =D sån blir han i närheten av mig :3 jag vet, jag slaknar direkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts