Siana Skrivet 14 juni, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2009 Haha. Jag såg brandbilarna när de kom omfg stora och balla och grejer. Samt en brandman med ett stort häfte och en väktare med en mängd tatueringar. Stackars media. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 14 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 14 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2009 JAG M´ÅSTE SOVA NU Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 14 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2009 (redigerad) JAG M´ÅSTE SOVA NU damp, helt ensam nu ju x( edit: nvm, nu kom candy och rushi D: Redigerad 14 juni, 2009 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 14 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2009 Lol nubs, orka sova. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 14 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2009 (redigerad) Fan läskigt, frågar Panimala var han sitter och de visar sig att den jäveln har suttit precis bakom oss hela tiden O_O Redigerad 14 juni, 2009 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2009 Tillbaka efter 5 timmars sömn. Det var liiite kallt när jag gick ut vid 7, men inget man brydde sig om. Sen kom min polare ut och väckte mig vid 9 och fråga om hon fick låna bilen för att åka hem. Jag bad henna dra åt pipsvängen för jag ville sova. Vaknade igen vid typ 11 utav at solen stog o stekte på bilen, så fick veva ner en ruta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 14 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2009 (redigerad) Säg vart du sitter Gizmo, så kommer jag förbi dig lite senare. Stellan har jag inte heller sett än... btw, jag tror jag såg Gizmo på dreamhackhubben förut och det var lite kul då det första vi såg var tre olika versioner av filmen Bolt. Edit: Ska nog sätta mig och kolla på föreläsningen om Windows 7 kl 15. (ja, jättenördigt men wtf, nyttigt) sen lite WoW-arena I guess, tills jag tröttnar.. Jag tror inte jag orkar sitta där 4 timmar.. Sen är jag "ledig" igen.. Så ge fan i att starta äventyr utan mig. Ajuste, Sonic Syndicate ska spela... Meh... Jag tror jag gillar Hello Saferide-streamandet mer. Edit: 0731539002 if necessary Redigerad 14 juni, 2009 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 14 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2009 (redigerad) Säg vart du sitter Gizmo, så kommer jag förbi dig lite senare. Stellan har jag inte heller sett än... btw, jag tror jag såg Gizmo på dreamhackhubben förut och det var lite kul då det första vi såg var tre olika versioner av filmen Bolt. Edit: Ska nog sätta mig och kolla på föreläsningen om Windows 7 kl 15. (ja, jättenördigt men wtf, nyttigt) sen lite WoW-arena I guess, tills jag tröttnar.. Jag tror inte jag orkar sitta där 4 timmar.. Sen är jag "ledig" igen.. Så ge fan i att starta äventyr utan mig. Ajuste, Sonic Syndicate ska spela... Meh... Jag tror jag gillar Hello Saferide-streamandet mer. Edit: 0731539002 if necessary Hmm, har nog 3 versioner av bolt yes Sitter på D13 med rushi, icecandy och sikorka. Ute på kanten vid Dafgård med fejjan mot scenen Redigerad 14 juni, 2009 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 14 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2009 Och precis framför dom D13, på D12, sitter jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 14 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2009 Fan läskigt, frågar Panimala var han sitter och de visar sig att den jäveln har suttit precis bakom oss hela tiden O_O Ja, det var ett konstigt sammanträffande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 14 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2009 Tror jag vet vilken du pratar om nu, var där men DET VAR INTE DU Nu så! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 juni, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2009 Godmorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 14 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2009 Stellhell är jättelak. Sparkade ett flertal gånger på mitt ben när det hade somnat så att jag skriker som en gris. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 juni, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2009 SKA NÅGON MED OCH KOLLA PÅ WOWFINALEN? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 14 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2009 Godmorgon. Godmorning! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 14 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2009 Godmorning! Sitter du under tornet? Med en cylinder formad "lampa" som blinkar i massa färger? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 juni, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2009 (redigerad) Lawl, några snattare blev just bortförda av polisen under applåder. Willys, nån? Redigerad 14 juni, 2009 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 14 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2009 (redigerad) Sitter du under tornet? Med en cylinder formad "lampa" som blinkar i massa färger? Noppe! sitter vid D17 längst till mittengången Lawl, några snattare blev just bortförda av polisen under applåder. Willys, nån? Mm! KLOCKRENT!! Tre av dem gick omkring vid våra grannar fram och tillbaka, kollade och pekade osv (grannarna var ej där) Så jag frågade om de hade hittat va de letade efter, så de kunde dra. Då gick de bara iväg. Och nu har de åkt fast för snattning, HAHA. De är mera i det "gänget" som polisen inte har hittat, därför står det en polis vid varje utgång och ingång nu och letar! Att tillägga, de var nysvenskar. Redigerad 14 juni, 2009 av FoxtroT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 14 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2009 Ey, någon som vet om någon blev allvaligt skadad när sonic syndicate spelade? <: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts