FoxtroT Skrivet 13 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2009 (redigerad) Såg en skärm som blinkade i diverse lustiga färger, som det stor stoppaipred.nu på, nån som sett? D hallen. Redigerad 13 juni, 2009 av FoxtroT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 13 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2009 Såg en skärm som blinkade i diverse lustiga färger, som det stor stoppaipred.nu på, nån som sett? D hallen. Lite mer exakt? "D hallen" är ganska stort XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 13 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2009 (redigerad) Lite mer exakt? "D hallen" är ganska stort XD Såg den när jag gick igenom mittgången, den är typ längst ut. Redigerad 13 juni, 2009 av FoxtroT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 juni, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2009 Jag såg den med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 juni, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2009 Lawl, jag såg även DH-Björn nyss. Denna gång har han på sig någon slags samurajdräkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 14 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2009 Marf, dött, vad händer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 14 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2009 Jag såg den med Lol, det är ju jag ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 14 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2009 Lol, det är ju jag ju Tror jag vet vilken du pratar om nu, var där men DET VAR INTE DU Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 14 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2009 Penis på blå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 14 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2009 (redigerad) fan är alla edit: HÄR Redigerad 14 juni, 2009 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 14 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2009 här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 juni, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2009 Haha, jag kan inte sova typ. Sitter och garvar på dreamhack.media. Var jävligt kul när "KUUKEN O FITTAN SKULLE SPELA BOLL! KUuken...." så sänktes det ner och förklarades i IRC att "den inte skulle ha funnits med i systemet". Den osynliga låten efter Infected Mushroom är TA EN TABLETT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 14 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2009 (redigerad) Here we go again Gyllene Tider - Flickorna på TV2 hoppas den spelas denna gången, förlorade ju 10 spänn förra gången pga att morgonjuice skulle spela Redigerad 14 juni, 2009 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2009 Sådär. giz låt spelades. Kan dom sluta med att höja volymen på all den äckliga jävla hardstyle skiten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 14 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2009 Hardstyleskiten håller mig vaken! WHAT IS LOVE? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 juni, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2009 Hahaha, de i tower rökfyllde scenen för att ha lite skoj, så gick brandlarmet epic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 14 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2009 Så vi brinner inte inne? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 juni, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2009 No sir. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 14 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2009 No sir. Fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 14 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2009 Fan va jag ska ha otur med beställningar, requestade 3 låtar och larmet gick igång precis innan, första låten var lugn så man knappt hörde nått och dom andra två blev mute'ade helvete Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts