xstreem Skrivet 13 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2009 Kan någon önska Pantera - The Great Southern Trendkill bara för att se hur folket reagerar? Eller det kanske inte är så det fungerar med den dära musikgrejen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 juni, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2009 Hahaha, Benny Benassi nu och direkt efter kommer Pontiak med 80-talet. Kommer bli episkt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 13 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2009 (redigerad) Kan någon önska Pantera - The Great Southern Trendkill bara för att se hur folket reagerar? Eller det kanske inte är så det fungerar med den dära musikgrejen. Den finns inte med bland dom kan kan önska tyvärr http://music.event.dreamhack.se/ Redigerad 13 juni, 2009 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 13 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2009 Union Square inc woot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 13 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2009 19:47! Soil - Breaking me down. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 juni, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2009 Bah, Morgonjuice > Union Square. De som vill höra Union Square-ljud kan skriva till mig på MSN så spelar jag in lite ;PPP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 13 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2009 Detta suger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 13 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2009 (redigerad) Jag requestade nyss Gyllene tider - Flickorna På Tv2 samt Gyllene tider - Ska vi älska så ska vi älska till buddy holly Hoppas folk gillar de Redigerad 13 juni, 2009 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 13 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2009 Är inte detta Sianas polare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 13 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2009 Är inte detta Sianas polare? Han känner zentrix över nätet tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 13 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2009 Han känner zentrix över nätet tror jag Tyfft, btw, det är du med tejpen va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 13 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2009 Tyfft, btw, det är du med tejpen va? Ya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 juni, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2009 Jag har sett Morgonjuice live. Jag kan nu dö lycklig. Fick även en bit av en midisynth de slog sönder på scen och nu ska jag springa iväg och få mitt DH-papper signerat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 13 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2009 Jag har sett Morgonjuice live. Jag kan nu dö lycklig. Fick även en bit av en midisynth de slog sönder på scen och nu ska jag springa iväg och få mitt DH-papper signerat. Dom var Grymma! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 juni, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2009 Yep! Jag hann inte fixa en signatur, men jag fångade dem precis när de var på väg därifrån. Samtalade lite och kramade zentrix. Heja heja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 13 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2009 Fan va dåligt drag det var här i år... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 juni, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2009 Det är för att Kvist inte är här och håller igång Activity. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 13 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2009 Det är för att Kvist inte är här och håller igång Activity. :/ Syftade på denna tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 juni, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2009 Jaha. Det med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 13 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2009 Syftade på denna tråden. Åh, men det är för att jag inte är här och skriver att jag ska på DH nästa år! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts