Jump to content

Flicka fånge i hundbur av danskt par

Illousion
 Share

Recommended Posts

Så jävla förbannad när jag läst detta, speciellt delen om hur morshelvetet ritat könsorgan på flickan och tvingat sonen att röra vid dem! Hoppas de brinner i helvetet, för de kommer säkert att få ett helvete när de kommer ut ifrån kåken.

Helvete! Ursäkta svordomarna men jag känner att de är befogade.

Redigerad av Ma__Cipriani
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Helvete! Ursäkta svordomarna men jag känner att de är befogade.

Enligt mig använder du för lite svordomar min vän! Svin som de där så kallade "föräldrarna" förtjänar alla svordomar i hela världen, på alla språk.

Tycker inte ni att de borde tvingas sitta i celler små som hundburar? Så fick de se vad de utsatt sin dotter för under alla dessa år.

"Var inte uppgiften tillfredsställande utförd tvingades flicka upprepa "Jag är psykiskt sjuk. Därför har jag inte varit tillräckligt grundlig."

Hon väcktes med en hink kallt vatten."

De borde väckas varje natt i cellen av en vakt som hällde en hink iskallt vatten (gärna med isbitar i) över dem.

Jävla fittor! De kommer få sitt straff någon gång. Det är jag säker på. Kom nu inte och säg att "De är psykiskt sjuka, de förtjänar en rättvis behandling". Psykiskt sjuka my ass, det här är ren och skär sadism. Inget annat.

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag retar verkligen inte upp mig så mycket som ni gör på såna här löpsedelsnyheter... Samma med Josef Fritzl-fallet, såklart tragiskt för individen men kan ses som komiskt på det stora hela. Alla Fritzl-skämt t.ex, samma med hundbursflickan.

Om det däremot skulle vara Danmarks justitieminister som som hade en flicka i en bur så vore det en riktig nyhet, eller om deras lagar tillät det.

Kriget i Gaza är hästlängder mer upprörande än en enstaka torterad flicka, reta upp er på det istället.

Redigerad av The Dude
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag retar verkligen inte upp mig så mycket som ni gör på såna här löpsedelsnyheter... Samma med Josef Fritzl-fallet, såklart tragiskt för individen men kan ses som komiskt på det stora hela. Alla Fritzl-skämt t.ex, samma med hundbursflickan.

Om det däremot skulle vara Danmarks justitieminister som som hade en flicka i en bur så vore det en riktig nyhet, eller om deras lagar tillät det.

Kriget i Gaza är hästlängder mer upprörande än en enstaka torterad flicka, reta upp er på det istället.

Det första jag gjorde var att berätta det för mina vänner och skratta hur bisarrt det var. Håller med om Israels krig i Gaza.

Renard: Att säga att man inte blir särskilt upprörd är väl också att diskutera det?

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det första jag gjorde var att berätta det för mina vänner och skratta hur bisarrt det var.

Cooling. B)

Det finns ju ingen direkt brist på diskusionsunderlag! Någon kanske vill diskutera hur det kommer sig att så många föräldrar torterar sina barn på det här sättet! Man vet aldrig!

..och någon kanske vill diskutera huruvida tortyren av barnen egentligen är så mycket hemskare än alla andra som dör i världen. ;)

Själv reagerar jag inte så mycket på själva misshandeln, utan på att straffet är så lågt. Så illa alltså. :confused:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Själv reagerar jag inte så mycket på själva misshandeln, utan på att straffet är så lågt. Så illa alltså. :confused:

Men de dömdes aldrig för frihetsberövandet (hundburen), det är bara vad åklagaren (och tidningen) hävdar.

edit: bytte ut "misshandeln" mot "frihetsberövandet (hundburen)"

Redigerad av AngryAxel
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det finns ju ingen direkt brist på diskusionsunderlag! Någon kanske vill diskutera hur det kommer sig att så många föräldrar torterar sina barn på det här sättet! Man vet aldrig!

Att det är "många" föräldrar som torterar sina barn är att ta i, då jag tror det finns andra extremfall inom alla ämnen i lika stor utsträckning.

Ett straff på 5 månader vore dock rätt skruvat.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är inte rätt att tortera något barn. Men till sitt eget barn ska man ju ha ett speciellt band om man är rätt funtad. Man ska älska sitt barn och värdesätta honom/henne mer än något annat. Jag tror, rent hypotetiskt, att om man skulle tvingas tortera antingen sitt eget barn eller någon annans barn så skulle en "normal" person välja ett annat barn än sitt eget. Nu snackar vi under extremt hypotetiska förhållanden! Vem fan skulle ställa ett sådant ultimatum?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor