SilentViper Skrivet 9 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2009 Hejsan hade en sak till XP förut som gjorde om XP till vista fast jag hade ju XP hela tiden fast denna sak gjorde så man fick att det var exakt likt vista men nu söker ja efter en sån grejs så man får det på Svenska istället på Engelska hoppas ni fattar vad jag menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 9 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2009 Hejsan hade en sak till XP förut som gjorde om XP till vista fast jag hade ju XP hela tiden fast denna sak gjorde så man fick att det var exakt likt vista men nu söker ja efter en sån grejs så man får det på Svenska istället på Engelska hoppas ni fattar vad jag menar. Ser du detta: .? Det är en punkt, en sådan använder man för att separera meningar. Du kanske borde använda en sådan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 9 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2009 Ser du detta: .? Det är en punkt, en sådan använder man för att separera meningar. Du kanske borde använda en sådan? Ge dig. Vet inte säkert, men Vista Inspirat kan möjligtvis ha det på svenska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 9 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2009 (redigerad) Körde nyss denna Vista Transformation Pack verkar som inte den finns på svenska. Enligt bilder så ska man kunna få det riktiga vista skinnet har fortfarande XP gamla skin förutom windows knappen. Sen när ja ändrar saker inne i Vista Transformation Pack - Welcome Center och trycker på "Configure user account" Så kan ja ju inte ändra theme och så fort ja trycker på nåt så kommer det en sån där bock sen försvinner den snabbt. Bild på hur jag menar: http://pici.se/thumbs/t_dDOCqkcqx.gif Om ja trycker på nån av dom så kommer det ingen bock utan den försvinner direkt. Och där det är pilar där är det problem sen den där Aero style där när man fyller i den sen trycker ja på apply men inge händer. Fick att jag var tvungen att starta om datorn men samma sak hände igen inge har ändrats Redigerad 9 januari, 2009 av Agent.47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 10 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2009 Skaffa Vista Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 10 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2009 Jag skaffar inte vista igen. ------------------- Nån som vet hur man fixar detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 11 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2009 Jag skaffar inte vista igen. Vad har alla emot vista egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 11 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2009 Vad har alla emot vista egentligen? Så prestandakrävande och förvirrande. XP fansen är konservativa. Näe, men det är för mycket runt, djungel av funktioner man klarat sig utan förr. Klart det blir bättre med tiden, det vara exakt likadant med XP, usch och fy för nya versioner. Så är det bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 11 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2009 Jag håller med att XP är stabilare och att det än håller, men Vista har alla de nya funktionerna som man vill ha. DX10, stabilare x64 än XP och mer. Men jag säger INTE att Vista är bättre, Jag längtar till Windows 7 officell release. Mycket bättre än Vista. Och det stämmer, ska man ha Vista så ska man ha en bättre dator. Det funkar inte med 2 gb RAM och en P4 processor om man ska spela med Vista. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 11 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2009 Körde nyss denna Vista Transformation Pack verkar som inte den finns på svenska. Enligt bilder så ska man kunna få det riktiga vista skinnet har fortfarande XP gamla skin förutom windows knappen. Sen när ja ändrar saker inne i Vista Transformation Pack - Welcome Center och trycker på "Configure user account" Så kan ja ju inte ändra theme och så fort ja trycker på nåt så kommer det en sån där bock sen försvinner den snabbt. Bild på hur jag menar: http://pici.se/thumbs/t_dDOCqkcqx.gif Om ja trycker på nån av dom så kommer det ingen bock utan den försvinner direkt. Och där det är pilar där är det problem sen den där Aero style där när man fyller i den sen trycker ja på apply men inge händer. Fick att jag var tvungen att starta om datorn men samma sak hände igen inge har ändrats Ingen som kan hjälpa till här?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts