Jump to content

Windows Vista sak till XP

SilentViper
 Share

Recommended Posts

Hejsan hade en sak till XP förut som gjorde om XP till vista fast jag hade ju XP hela tiden fast denna sak gjorde så man fick att det var exakt likt vista men nu söker ja efter en sån grejs så man får det på Svenska istället på Engelska hoppas ni fattar vad jag menar.

Ser du detta: .? Det är en punkt, en sådan använder man för att separera meningar. Du kanske borde använda en sådan?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Körde nyss denna Vista Transformation Pack verkar som inte den finns på svenska. Enligt bilder så ska man kunna få det riktiga vista skinnet har fortfarande XP gamla skin förutom windows knappen. Sen när ja ändrar saker inne i Vista Transformation Pack - Welcome Center och trycker på "Configure user account" Så kan ja ju inte ändra theme och så fort ja trycker på nåt så kommer det en sån där bock sen försvinner den snabbt. Bild på hur jag menar:

Om ja trycker på nån av dom så kommer det ingen bock utan den försvinner direkt.

Och där det är pilar där är det problem sen den där Aero style där när man fyller i den sen trycker ja på apply men inge händer. Fick att jag var tvungen att starta om datorn men samma sak hände igen inge har ändrats

Redigerad av Agent.47
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag håller med att XP är stabilare och att det än håller, men Vista har alla de nya funktionerna som man vill ha. DX10, stabilare x64 än XP och mer. Men jag säger INTE att Vista är bättre, Jag längtar till Windows 7 officell release. Mycket bättre än Vista.

Och det stämmer, ska man ha Vista så ska man ha en bättre dator. Det funkar inte med 2 gb RAM och en P4 processor om man ska spela med Vista.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Körde nyss denna Vista Transformation Pack verkar som inte den finns på svenska. Enligt bilder så ska man kunna få det riktiga vista skinnet har fortfarande XP gamla skin förutom windows knappen. Sen när ja ändrar saker inne i Vista Transformation Pack - Welcome Center och trycker på "Configure user account" Så kan ja ju inte ändra theme och så fort ja trycker på nåt så kommer det en sån där bock sen försvinner den snabbt. Bild på hur jag menar:

Om ja trycker på nån av dom så kommer det ingen bock utan den försvinner direkt.

Och där det är pilar där är det problem sen den där Aero style där när man fyller i den sen trycker ja på apply men inge händer. Fick att jag var tvungen att starta om datorn men samma sak hände igen inge har ändrats

Ingen som kan hjälpa till här?? :naughty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor