Patrik Skrivet 8 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2009 Vet inte om jag har kommit åt någon inställning, för spelet funkade perfekt förut. Men nu laddar texturer och hus lättekonstigt. Lowpoly-hus ända tills man är en meter från dom. Samma med texturen. Många hus och texturer är osynliga också. Min dator klarar det ju fint, med tanke på att det var perfekt förut och att det aldrig laggar. Please help! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 9 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2009 (redigerad) Vet inte om jag har kommit åt någon inställning, för spelet funkade perfekt förut. Men nu laddar texturer och hus lättekonstigt. Lowpoly-hus ända tills man är en meter från dom. Samma med texturen. Många hus och texturer är osynliga också. Min dator klarar det ju fint, med tanke på att det var perfekt förut och att det aldrig hackar. Please help! Kan vara ditt grafikkort som inte orkar, kolla så att det inte är dammigt. Att objekt renderas så segt beror på graffet. Redigerad 9 januari, 2009 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts