Erixx Skrivet 7 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2009 Hej Behöver hjälp på ps2. Lite svårt att förklara men på mitt gta visas skärmen på tvn konstigt. har mixtrat med instälningarna på gta som man kan ta upp om man trycker: Start. SNälla hjälp mig få så cj tittar vanligt ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NäästY Skrivet 7 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2009 Hur menar du med konstigt? Beskriv lite bättre tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 7 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2009 Hej Behöver hjälp på ps2. Lite svårt att förklara men på mitt gta visas skärmen på tvn konstigt. har mixtrat med instälningarna på gta som man kan ta upp om man trycker: Start. SNälla hjälp mig få så cj tittar vanligt ! Tryckt in alla sladdar to the max? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marwin Skrivet 8 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2009 Har du ändrat Invert Aim eller Brightness? Eller vad det nu skulle kunna va.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts